掃呢頁CODE去手機

2019年3月7日 星期四

【娛樂人物】自覺與HotCha隊友格格不入張紋嘉:我好冇存在感 __,HotCha,張紋嘉,

Crystal愛上獨居,令她更有自信,更向男友揚言可能一輩子不結婚。
Crystal愛上獨居,令她更有自信,更向男友揚言可能一輩子不結婚。前HotCha成員張紋嘉(Crystal)今年主演劇集《心冤》,33歲的她演出得到 ...


前HotCha成員張紋嘉(Crystal)今年主演劇集《心冤》,33歲的她演出得到好評。日前Crystal 接受《蘋果》專訪,她自言當年覺得比不上隊友,身處其中一直沒有自信,「我覺得好冇存在感。以前人哋讚我,我都會否定自己。」

撰文:盧妹

攝影:仇志德

相關新聞:【七年拆夥】向電視進發

張紋嘉近年活躍樂壇及電視圈,又拍微電影,事業發展未受HotCha拆夥影響。日前Crystal在太古城接受《蘋果》專訪,回想當年HotCha拆夥後的失意日子,她說:「以前我好鍾意叫好多朋友上嚟屋企,後生吖嘛,有個竇就會叫人嚟玩。自從有次搬入西貢,住咁遠真係冇乜朋友會嚟探你,嗰陣事業又唔係咁順利又冇拍拖,好孤獨。我就去西貢市中心搵間cafe坐,嗰陣Regen(張惠雅)啱啱離開咗HotCha,工作少咗,感覺好唔同,但我反而用嗰段時間重整新生活。」



自命毒女

Crystal從此習慣了寧靜的生活,獨居對她來說是磨練:「以前我覺得自己係好格格不入,Regen跳舞叻啲、Winkie(黎美言)同人溝通又好啲,我覺得好冇存在感。以前人哋讚我,我都會否定自己,𠵱家有人讚我,我會講多謝。」改變,是因為獨居令Crystal有自信心:「之前去美國讀咗三個月書,老師同同學會日日都搵啲嘢讚你,可能讚吓你件衫、你個妝、你對鞋,就算上堂,老師都會讚咗先再提議點去做好啲。有啲人會覺得咁係偽善,但如果可以令人更有自信,幾好吖。」Crystal笑言已是毒女一名:「我係『極毒』嗰隻,網上咪有個表可以睇吓自己有幾『毒』嘅,一個人睇戲、一個人去旅行嗰啲,我全部做晒。」

相關新聞:【蘋聞重溫】FFx最Cheap MV出位



【2011年青春寫真】出道不久,(左起)Regen、Crystal和Winkie着比堅尼展現二十來歲的青春活力。 【2011年青春寫真】

出道不久,(左起)Regen、Crystal和Winkie着比堅尼展現二十來歲的青春活力。
【去年10周年成熟演出】HotCha 14年拆夥,去年(左起)Regen、Crystal和Winkie重組演出,成熟不少。

【去年10周年成熟演出】

HotCha 14年拆夥,去年(左起)Regen、Crystal和Winkie重組演出,成熟不少。
張紋嘉近年進軍電視如《心冤》及有微電影作品《被遺忘的勇氣》(左圖)。

張紋嘉近年進軍電視如《心冤》及有微電影作品《被遺忘的勇氣》(左圖)。

自私獨居

現在Crystal仍是獨居,但她坦承現戀愛中:「感情生活OK,大家步伐幾好,我哋都係獨居。𠵱家知道同居唔係咁簡單,唔係執嘢一齊住,好多生活習慣唔同,而且唔算拍咗好耐。」不少朋友都認為Crystal跟男友浪費,勸他們同居,但她不以為然:「我都係想我有我、你有你多啲,嗰個係畀自己一個保障、一個心靈空間,因為你唔知道之後會發生乜嘢事。」Crystal慶幸得到男友體諒:「我有同男朋友講過,如果我一世都想一個人,呢個諗法係咪好自私,佢話冇所謂,每個人都有自己生活方式。其實我覺得好自私,但呢個階段我完全冇諗結婚,生仔更加唔會,或者等我搵到個好愛好愛好愛嘅人先。」



張紋嘉坦言以前愛熱鬧,現在只想三五知己淺酌談心。

張紋嘉坦言以前愛熱鬧,現在只想三五知己淺酌談心。

談到新歌《獨立單位》,Crystal說:「呢首歌係一個獨居嘅故事,90%都係我嘅故事。歌詞入面講到一個人喺茶几食飯、啲衫可以周圍放,其實嗰個真係我。」9年前獨居,她形容當年是一時衝動:「嗰陣因為工作時間長,唔方便同屋企人住,有試過同居,最後係分手收場。嗰刻好唔開心,於是就『我要改變生活!我要自強!』完全冇諗過水電煤、日常開支嗰啲問題,其實係好大鑊。」

場地提供:Return Coffee




鍾意就快D Share啦!