掃呢頁CODE去手機

2019年4月14日 星期日

吳君如:吳君如罕有晒相 13歲陳是知亭亭玉立 __,吳君如,

真係睇住佢大個女喇~藝人吳君如同另一半陳可辛育有女兒陳是知,雖然兩公婆未算瘋狂唔畀囡囡出鏡,不過喺社交網都好少見是知嘅蹤影。唔經唔覺,原來是知已經13 ...


真係睇住佢大個女喇~


藝人吳君如同另一半陳可辛育有女兒陳是知,雖然兩公婆未算瘋狂唔畀囡囡出鏡,不過喺社交網都好少見是知嘅蹤影。唔經唔覺,原來是知已經13歲喇,大個女嘅佢長髮及肩,成個少女樣出晒嚟,點解會知?因為媽咪吳君如罕有地喺社交網晒咗是知13歲生日嘅相囉!

今次難得見到是知正面,見佢同陳可辛餅印一樣,直頭好似兩公婆合照咁,而正值青春年華嘅佢笑容含蓄,坐到直一直咁同媽咪合照,相反吳君如又挨又碰,不過當佢同差不多大嘅小閨蜜合景照時,個蠱惑樣即刻出晒嚟,啲相真係又溫馨又搞笑。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!