掃呢頁CODE去手機

2019年4月20日 星期六

王梓軒演《利瑪竇》28歲做到57歲 周身老外味劉松仁俾Like __,劉松仁,王梓軒,

王梓軒演《利瑪竇》28歲做到57歲周身老外味劉松仁俾Like29分鐘前由王梓軒、陳潔儀主演,劉松仁一手策劃兼導演及創作的音樂劇《利瑪竇》今晚開鑼,12 ...


  • 王梓軒演《利瑪竇》28歲做到57歲

    周身老外味劉松仁俾Like
  • 29分鐘前




由王梓軒、陳潔儀主演,劉松仁一手策劃兼導演及創作的音樂劇《利瑪竇》今晚開鑼,12場門票早就賣晒。昨日總綵排上,所有演員全副武裝「踩台」。首次黏鬚上陣的梓軒「利瑪竇」上身,唱出意大利文歌,令松哥激讚。

今次梓軒在音樂劇中,花4個月時間進行密集式排練外,更學拉二胡及進修意大利文,壓力甚大。梓軒話:「綵排時,技術上出咗啲問題,不過,大家都好一條心,就算有啲乜嘢出咗事,我哋都會一齊去補位。」

陳潔儀(Kit)話:「雖然技術上問題嗰一刻係會覺得『唔係呀嘛!』但更加有鼓勵性,就係全體演員都上下一心,無受技術問題影響!深信呢班團隊係得嘅,有幾大嘅問題我哋都會克服,呢12場希望唔會再發生呢啲嘢」

利瑪竇係意大利人,梓軒要由他的28歲演到57歲,他於劇中有多個造型,帶上頭套、假髮及黏滿鬍鬚,整個人都散發出老外味,松哥都俾晒Like。

而Kit飾演的女僕麥小妹,對她來說亦有一定難度,綵排時,Kit為了符合個角色設定,更長期彎腰演出及唱歌,認真辛苦。


鍾意就快D Share啦!