掃呢頁CODE去手機

2019年4月22日 星期一

陳展鵬B女出世買樓獎老婆 __,陳展鵬,

抱住囡囡小豬比的陳展鵬,初為人父一臉溫柔。
陳展鵬B女出世買樓獎老婆藝人陳展鵬昨公布太太單文柔誕下女兒,心情靚爆的他昨日開工搵奶粉錢,表示全程陪住老婆生B,並心痛對方要捱一刀,揚言會買樓獎勵老婆 ...


陳展鵬B女出世買樓獎老婆

藝人陳展鵬昨公布太太單文柔誕下女兒,心情靚爆的他昨日開工搵奶粉錢,表示全程陪住老婆生B,並心痛對方要捱一刀,揚言會買樓獎勵老婆!BB回家頭幾日,展鵬暫兼陪月之職,落手落腳湊囡囡,新手爸爸被愛哭B女搞到一頭煙!

現年42歲的陳展鵬去年10月大搞「海陸」婚禮娶單文柔(Phoebe),婚後不久便宣布有喜,昨日他在社交網公布女兒已經出世:「Welcome to our home!小豬比來了。」並上載一家三口合照,照片中單文柔抱着小公主,兩公婆笑容甜到漏,BB則肥肥白白,相當可愛!

初為人父分享喜悅

剛為人父的展鵬,昨日到電視城為無綫新劇《唐人街》開工,拍攝一場路祭戲份,期間他突然消失了一會,原來在社交網報喜。家有喜事的他雖然要拍攝悲情場口,但百無禁忌,在鏡頭外亦非常風騷,心情大靚受訪,跟大家分享初為人父的喜悅。他說:「BB出世一星期,暫時未改中文名,交畀太太同長輩去改,暫時稱呼佢為小豬比。(點解?)因為豬年出世,太太叫菲比(Phoebe),結合埋就叫小豬比,之前都想公布,但日日開工,太太生完要休息、又要餵人奶,驚佢應付唔到傳媒,適應唔到節奏。」

太太捱刀心痛又難受

原本展鵬請了陪月,但對方開工前外出旅行,剛巧機場爆發麻疹,他擔心陪月受感染,為求安心要對方先驗身才到屋企開工,所以頭幾日由他自己湊「頂住先」:「都有啲甩轆,囡囡非常之曳,因為唔可以話佢乖,第一日有少少問題,餵唔飽個女,佢成日喊,換尿片又喊,包布包得唔好又喊,最後我上YouTube學,搞咗5、6個鐘之後又要開工,好在都叫順利。」

陳展鵬上載與太太單文柔抱着B女的全家福,分享喜悅。
  • 陳展鵬上載與太太單文柔抱着B女的全家福,分享喜悅。
陳展鵬家有喜事,但百無禁忌與唐詩詠一起拍路祭戲。

  • 陳展鵬家有喜事,但百無禁忌與唐詩詠一起拍路祭戲。

談到太太生B過程,他表示一直陪在旁兼親手剪臍帶,笑言:「唔剪會畀人拉,我唔想畀人起訴,男人都要做晒呢啲嘢,醫生好好,由太太打麻醉針開始就可以一直陪住佢。(見BB感動到喊?)我一直忙住安撫太太,好緊張,見佢打針好痛都心痛,當時有一刻諗,捱得咁辛苦不如唔好生,見佢咁痛又要開刀,個心好難受。」

守護「Quinta」健康成長

單文柔生B如此辛苦,展鵬當然錫到燶,笑言一定有獎勵:「呢啲一直都有,但佢好簡單,只要求我多啲陪佢就得。(買樓獎勵佢?)都會,安排好,唔買過兩年都買,去旅行亦少不得。(一家三口搬去新屋?)未決定。(會擺滿月酒?)唔擺,可能擺百日宴。」由於不想影響劇組,惟有瞓少些也不想請假,幸好太太4月19日生日當天通告不算太密,可以陪她:「有時都唔好意思,拍嘢都會遲到半個鐘。」

榮升媽咪的單文柔亦難掩喜悅,指BB已改英文名叫Quinta:「係開刀生,我同展鵬都好開心,望住小豬比覺得好幸福!佢成日笑,好得意,希望佢健康成長。(BB似邊個?)一時似自己,一時似展鵬,我生完嗰時迷迷糊糊,聽到展鵬形容BB我笑咗,因為BB出世時身上仲有羊胎水,佢話『佢啲頭髮點解攣毛嘅?嘩佢嘔白泡呀!』原來佢係形容緊BB個狀態,完全唔係形容個樣,嗰時我麻醉藥未過,睇得唔清楚。(囡囡點解叫Quinta?)係我妹提議,之後覺得幾好!Q喺P(Phoebe)同R(Ruco,展鵬英文名)中間,寓意可以喺我哋保護下健康快樂成長。」






鍾意就快D Share啦!