掃呢頁CODE去手機

2019年4月22日 星期一

陳貝兒:尼日利亞採訪失聯!陳貝兒公路中伏扮窮保命 __,陳貝兒,

陳貝兒去咗尼日利亞採訪。藝人陳貝兒主持的無綫節目《嫁到這世界邊端》深受歡眾歡迎,近日台前幕後出發到尼日利亞,為第3輯的拍攝工作揭開序幕,想不到此行令見 ...


陳貝兒去咗尼日利亞採訪。


藝人陳貝兒主持的無綫節目《嫁到這世界邊端》深受歡眾歡迎,近日台前幕後出發到尼日利亞,為第3輯的拍攝工作揭開序幕,想不到此行令見慣世面的貝兒差點嚇破膽。除經歷了24小時機程外,甫抵埗便驚聞採訪的家庭附近發生4屍命案,而日前出發到男主角的家鄉時,途中更遇上「拮胎黨」企圖打劫,幸而最終有驚無險。

摸黑出發遇「拮胎黨」

貝兒接受東網長途電話訪問時,透露驚心動魄的一幕:「呢度嘅採訪工作比想像中困難得多,隨時會斷水斷電,好多哋方唔拍得、唔影得。攝製隊已經有荷槍實彈嘅軍裝警員24小時保護,但嗰日凌晨3點幾出發,摸黑搭長途車往人妻丈夫嘅家鄉時,中途遇上爆胎,嗰位丈夫即刻吩咐我哋唔好落車,原來係啲賊專登喺公路上放雜物拮爆啲車胎,等人落車就上前打劫!」她又表示全程要扮「窮人」,手提電話不可隨便「露面」,以保障人身和財物安全否則很大機會遇上意想不到的危機。

四屍命案身手異處

由於當地通訊及網絡設施落後,貝兒坦言曾有數小時與外界失聯,令家人擔心不已:「我哋要喺尼日利亞逗留成個星期,坦白講我覺得留一日都嫌多。一到埗人妻就同我講4屍命案只係啲小糾紛觸發,但恐怖到竟然要分屍示眾,我都仲未有機會同人妻深入傾,問吓佢點解當初會決定嫁嚟呢個咁危險嘅國度,佢真係好堅。喺呢度我會覺得一出街隨時會遇上意外,每日都要好小心,希望快啲出發去埃及同摩洛哥,等我個心定啲。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!