掃呢頁CODE去手機

2019年4月13日 星期六

梁安琪(四太):猷君做老竇?四太:佢一向都咁古靈精怪 __,四太,梁安琪,猷君,

真定假?猷君親自答咗大家喇…賭王何鴻燊四房兒子何猷君今日被傳出即將做準爸爸,有消息指猷君早前搭飛機時,更在頭等艙自爆就快做老竇,指其30歲超模女友奚夢 ...


真定假?猷君親自答咗大家喇…


賭王何鴻燊四房兒子何猷君今日被傳出即將做準爸爸,有消息指猷君早前搭飛機時,更在頭等艙自爆就快做老竇,指其30歲超模女友奚夢瑤有咗幾個月!東網就傳聞聯絡四太梁安琪:「佢冇同我講過呀,佢好蠱惑㗎,我印象中奚夢瑤去法國做騷,個仔陪佢去。(4月7日二人返港時有否見面?)有呀,一齊飲咗個茶。(覺唔覺得佢女友有咗?)冇喎,完全睇唔出。(猷君有否提起女友有孕?)冇,都唔知係唔係,我個仔一向都咁靈精怪。」

剛好上月四房千金超盈宣布有喜,會於年底誕下豬年BB,而去年秘婚嘅三房兒子何猷啟,前日更直認有個11個月大嘅餅印囡囡。若然猷君真係即將做老竇,今年何家真係喜事重重。

不過猷君之後透過簡訊否認傳聞:「What the fxxx?正在處理這個荒謬事情。」隨即佢就更新社交網,透露佢在機艙內與外籍空姐的英文對話,內容只係選擇飛機餐嘅普通對答,佢仲發文反問此對話「是如何變成親口說懷孕的?」令傳聞不攻自破。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!