掃呢頁CODE去手機

2019年4月13日 星期六

李泳豪:做老闆忙到嘔!李泳豪搵老師人肉速遞學日文 __,李泳豪,

豪仔就算做老闆,事事咩都親力親為。李泳豪最近忙於打理與哥哥李泳漢有份投資的拉麵店阿久根,由朝做到晚日踩足12粒鐘。日前大約六時許,其位於旺角的店舖外已 ...


豪仔就算做老闆,事事咩都親力親為。


李泳豪最近忙於打理與哥哥李泳漢有份投資的拉麵店阿久根,由朝做到晚日踩足12粒鐘。日前大約六時許,其位於旺角的店舖外已大排長龍,只見豪仔不停走來走去,上至落單下至執枱全部親力親為,他為了爭取時間,竟然安排老師「人肉速遞」到店內教授日文,完全不讓自己閒下來。

豪仔接受東網訪問時說:「真係托賴開張以來日日一早就買晒,為咗保證品質每日只可以提供120碗拉麵,每夜仲要開會檢討,第二日又一早開劇,因為冇時間返學要叫老師上門教,但我做得好開心,瞓少啲都冇所謂,一句『好食』已經抵銷晒。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!