掃呢頁CODE去手機

2019年4月30日 星期二

【娛樂人物】曾被名利沖昏頭腦為友出頭毆洋警惹官非狄龍大俠憾事 __,狄龍,

73歲狄龍回望半生,自言人生似抹枱布,充滿甜酸苦辣滋味。
73歲狄龍回望半生,自言人生似抹枱布,充滿甜酸苦辣滋味。「一代大俠」狄龍縱橫影視圈50年,在銀幕上扮演無數英雄角色,73年憑電影《刺馬》紅遍東南亞,現 ...


「一代大俠」狄龍縱橫影視圈50年,在銀幕上扮演無數英雄角色,73年憑電影《刺馬》紅遍東南亞,現年73歲的狄龍回望半生,慨嘆年輕時因讀書少被看輕,成名後曾被名利沖昏頭腦,為友出頭與洋警官毆鬥,幸獲法官原諒,否則抱憾終身,狄龍嘆說:「人生滋味好似一張抹枱布!」

撰文:余燕儀

攝影:仇志德

相關新聞:結婚44年曾出軌

狄龍出身邵氏武打影星,現年73歲的他仍身體壯健,說話鏗鏘,日前在土瓜灣接受《蘋果》專訪,細訴大半生的經歷。狄龍雖然讀到初中輟學,但字字珠璣:「我細個鍾意睇戲,睇關德興、石堅、于素秋,好迷嘅,夜晚我去健身,練得幾硬朗,睇到邵氏招考新演員,咁我就膽大大,我諗𠵱家年紀如果唔試,邊有機會再試,咁我託朋友寫封信,因為我啲字寫得唔係咁好,託朋友寫得端莊啲,投寄咗照片。」



狄龍年輕時好靚仔,還操到一身胸肌和腹肌。 狄龍年輕時好靚仔,還操到一身胸肌和腹肌。
《英雄本色》 劇照

《英雄本色》 劇照
狄龍(右)當年跟張國榮、周潤發合作拍《英雄本色》再創事業高峯,獲封金馬影帝。

狄龍(右)當年跟張國榮、周潤發合作拍《英雄本色》再創事業高峯,獲封金馬影帝。

《英雄本色》封帝

面試當日除了要考打拳,還要考普通話,狄龍說:「我啲普通話梗係笑死人啦,咁張徹導演取錄咗我,當時何冠昌先生同我講:『睇你嘅外表,我哋公司會培養你,呢個係你終身職業。』嘩,呢句說話突然間喺個腦轟一下開竅,但當年收入好微薄,得500元一個月,簽八年,記得我首先同老母講:『媽,我𠵱家搵到份嘢做,但我呢幾年都唔會畀到錢你。』阿媽就話你去做啦,但我同老闆請辭時,佢願意加我人工,我同老闆講,我去行船,呃佢!」

相關新聞:【珊珊舅父】演藝家族百足咁多爪



狄龍在邵氏讀完訓練班後,展開了至今50年的演藝生涯,憑《刺馬》、《天涯明月刀》等電影紅遍東南亞,86年憑《英雄本色》封台灣金馬影帝再創高峯,回望過去的風光日子,狄龍坦言當年有段時間迷失了自己:「好慶幸一帆風順,亦都有迷失時間,勝利有時沖昏頭腦,『當時年少春衫薄,騎馬倚斜橋,滿樓紅袖招(《菩薩蠻》 韋莊)』,嗰種驕傲感同成就感沖昏頭腦,結果闖禍,喺夜店同啲洋人警官發生毆鬥。」



張徹導演是狄龍的恩人。

張徹導演是狄龍的恩人。
出身邵氏的狄龍(中),當年得老闆邵逸夫(左二)提攜。

出身邵氏的狄龍(中),當年得老闆邵逸夫(左二)提攜。

「飲酒戒之在鬥」

狄龍搖頭續說:「一件醜事,雖然係冇打敗,但都犯咗官非,亦都多謝張徹導演同邵逸夫先生出手營救我,當時情形係洋人警官飲醉酒,同我嘅朋友毆鬥,我嘅朋友唔夠打,結果負傷,咁我識聽佢講嗰啲英文,都係唔好講啦,醜事,唔應該咁嘅,後來法官都原諒咗我,咁畀我一條生路,如果唔係,呢個成為我終身嘅污點!所以我𠵱家勸個仔,你血氣方剛時候,對飲酒戒之在鬥,千祈唔好撩事生非。」



自言出身家貧,狄龍11歲已輟學:「我其實係半童工,做過送火水、送牛奶,人生滋味就好似一條抹枱布,五味雜陳,酸甜苦辣都喺裏面。」做到老學到老的狄龍,將參與6月公演的音樂劇《搭錯車》演出,扮演「啞叔」一角,83年電影《搭錯車》由孫越扮演「啞叔」,孫越更憑此角封金馬影帝,珠玉在前,首次做音樂劇的狄龍說:「電影睇好多次,有鼓勵作用,因為孫越始終係個好成熟、好有大器同內涵嘅藝人,我係好欣賞佢。今次高志森導演做我指導,冇乜叫做難,手語有啲複雜性,所以我有時做得唔完美,但臉上感情補足番。」

化妝:Josephine of J LAB

髮型:Mike Ting of HAiR

場地提供:8度海逸酒店




鍾意就快D Share啦!