掃呢頁CODE去手機

2019年4月6日 星期六

劉小慧:【烈女斬纜】劉小慧有火 老公偷食冇彎轉 __,劉小慧,

劉小慧果然係烈女!九十年代憑清純可愛形象風靡萬千少男的劉小慧,自下嫁草蜢成員蘇志威後便退出娛樂圈,專心相夫教子,並育有兩名愛女,家庭幸福。日前她突然於 ...


劉小慧果然係烈女!


九十年代憑清純可愛形象風靡萬千少男的劉小慧,自下嫁草蜢成員蘇志威後便退出娛樂圈,專心相夫教子,並育有兩名愛女,家庭幸福。日前她突然於社交網預告今日下午開Facebook Live,分享生活經驗,又會教網民去特別的食肆食好西,又大賣關子自揭另一外號「得閒修女」的由來,引來大批Fans留言嗌期待!小慧接受東網訪問時透露,「復出」希望顛覆大家對她的形象︰「我人生完全冇Schedule,話退出就退出,突然想出嚟見人就開Live,以前唱歌畀『玉女』框死咗,其實我係『烈女』,好鍾意同人分享,小至家居用品、大至點樣去拎到個代理,中醫都得,三九唔識七都可以吹一大餐,我直情係『吹神』﹗」

細女遺傳跳舞天分

退出娛圈廿多年,一家四口生活美滿,她大讚老公蘇志威超過一百分︰「呢個老公冇得頂!畀好大自由度我之外,我做每一件事都好支持。(怕唔怕老公被花花世界蒙蔽而出軌?) 以前會諗都係無鬼聊,我對自己有信心,有時知佢去應酬打畀佢都係驚佢醉啫,擔心多過懷疑。就算有女公關一齊坐低,我都冇擔心過,同埋依家啲狗仔隊咁勁,咁多人幫我Mon住,你都夠薑做,好嘢!」小慧更「烈女」上身:「如果有一日段婚姻係我要容忍嘅話, Sorry,我一定會斬斷囉!」

至於一對愛女,小慧會讓她們自由發展,大女蘇君蕎正留日拜師學藝做甜品,而細女蘇靖珺則迷上韓星BTS,上網學跳舞,回家跟擅長跳舞的爹哋研究舞步:「個女會講唔係咁樣跳,個用力點唔喺呢隻腳度,仲話爹哋都跳唔到韓星嗰啲舞,個人要夠輕身。」認真爆笑! 惟歡笑背後,細女曾經歷讀名校壓力大到頭痛,令小慧心痛:「之前佢讀書有啲吃力,係我強加咗畀佢,一去補習就話頭痛,有次仲喊晒話前額好痛,就知呢個係警號,即刻同佢轉校,依家佢嘅學習態度輕鬆好多,一提起學校就眉飛色舞。」

挑機司機搞到報警

細談「烈女」進化史,小慧自嘲性格貪玩,1996年成功考牌做「鐵騎士」揸重型戰車,礙於當年要捍衞「玉女」形象,只好一直戴面具做人,不過「烈女」好容易原形畢露︰「以前着燈着得好快,記得有次喺尖沙咀,有個職業司機話我攔住佢泊車,一嚟佢唔禮貌,我又用啲唔係幾好嘅語氣去回應,令件事惡化。(點收科?)冇收科,我咪叫警察嚟囉!但其實如果當時講句唔好意思,件事就唔會發生。」

場地︰ maze Grill




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!