掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

《娛場》:【娛場】被指靠屋企 張景淳:我唔係富二代 __,富二代,張景淳,

張景淳係靠自己,並唔係富二代。想起張景淳,你會想到甚麼?是《天與地》的「家明」?抑或是《愛.回家之開心速遞》的「龔燁」?不經不覺,張景淳已經入行16年 ...


張景淳係靠自己,並唔係富二代。


想起張景淳,你會想到甚麼?是《天與地》的「家明」?抑或是《愛.回家之開心速遞》的「龔燁」?

不經不覺,張景淳已經入行16年。2003年,景淳以組合Cheers身份出道,並推出了歌曲《十年約會》。可惜,當時公司遇上官司問題被逼停止營運,因而令他演藝夢碎。為了延續夢想,景淳選擇加入TVB當一名演員,幸運的是,在2001年他在熱播劇《天與地》中被選中成為「家明」,因而令他有很多觀眾認識,而他對此亦非常感激:「到今日其實都仲有好多人叫我『家明』,至少『家明』係畀咗一個肯定我。」

但好景不常,在2012年至2016年期間,景淳似乎未有代表作,其後遇上工作量下降,只能靠着節目《文化新領域》來維持生計。景淳表示,很多人都對他誤解,認為他是富二代,覺得他家裏有錢所以能揸靚車,而亦為自己平反:「我由入行到而家都係一直靠自己,我出道咗16年,其實我係有啲積蓄,我係可以應付到油錢同車位。」而他入行至今,似乎都深有體會:「我覺得人嘅價值唔應該喺成就度,而係應該喺良知度。」

談到近年在《愛.回家之開心速遞》「龔燁」一角深受歡迎,他與呂慧儀飾演的「熊若水」更成為了網民心目中的經典CP,對此景淳都非常開心,景淳更對呂慧儀有高度評價:「我好希望大家見到我就好似見到阿蟹咁,大家見到佢都係好開心,畀人嘅感覺係一個好真實嘅存在。」如果想知道更多關於張景淳的內心世界,那就一定要去片看《娛場》了!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!