掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

蔡明芳Jessica蔡明思:泰國求婚眼濕濕 Jessica Long D開花結果 __,Jessica,

冧到佢吖!!!Jessica接受東網訪問時喜悅表示:「我哋拍拖差唔多六年,男友係台灣人,喺香港從事金融行業。之前無講感情事係因為拍拖頭幾年大家都係遠距 ...


冧到佢吖!!!


Jessica接受東網訪問時喜悅表示:「我哋拍拖差唔多六年,男友係台灣人,喺香港從事金融行業。之前無講感情事係因為拍拖頭幾年大家都係遠距離戀愛,感情未好穩定,所以唔係好想講太多。係呢幾年佢嚟咗香港做嘢,慢慢穩定喇,自己覺得穩定先好講出嚟。加上佢係圈外人,所以我都無話刻意去講。除非去到真係終伴侶,就會話大家知啦。」

談到求婚經過,Jessica透露男友串通了經理人,一切發生在泰國令她相當驚喜,她說「男友請咗經理人一齊去,呃我話有個工作喺泰國。之後去到當地入到酒店房,見到佢準備咗成屋氣球、玫瑰花求婚。其實嗰刻我感動,有眼濕濕,無大喊係因為佢份人比較搞笑。我無諗過佢細心到會安排一個咁浪漫嘅求婚。之前真係覺得佢係唔會求婚既,所以真係好驚喜。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!