掃呢頁CODE去手機

2019年5月11日 星期六

【做老豆加多幾個位】郭富城130萬買車為擺car seat 余文樂新車得一個位 __,余文樂,郭富城,

郭富城喜歡超級跑車是眾所周知,不單只買靚車,並經常到賽車場賽車,早兩年更成立賽車隊。而阿黃的超級跑車,兩隻手也數不完,但座位呢?就很容易數,幾乎全部只 ...




郭富城喜歡超級跑車是眾所周知,不單只買靚車,並經常到賽車場賽車,早兩年更成立賽車隊。而阿黃的超級跑車,兩隻手也數不完,但座位呢?就很容易數,幾乎全部只有兩個位。不過自從阿黃17年成為父親,剛剛又多了一個女兒,一家四口又怎會夠坐。

阿黃最新玩具,就是這部Audi RS4 Avant,2900cc V6雙Turbo,450匹,0-100只需4.1秒,132萬起,對阿黃來說,絕對不貴,兼且可以擺放car seat,相當實用。

同樣喜歡汽車的,還有余文樂,林寶、波子、麥記都有齊,只是余文樂不單只愛超跑,Benz G Class都有,最緊要老婆也能駕駛。

不過與郭富城一樣,成為父親之後,看得最多的車,應該是bb車了。

5月14日起正式實施會員免費訂閱制

立即登記免費訂閱

【免費訂閱】5月14日起想睇盡壹週刊?立即登記成為壹會員!

登記連結:http://bit.ly/2GWUXgF

【逐步教學】教你登記壹會員 壹個戶口睇盡「蘋果動新聞」「壹週刊」全部精彩內容

教學連結:http://bit.ly/2XV1LRn


鍾意就快D Share啦!