掃呢頁CODE去手機

2019年5月11日 星期六

鍾麗緹:【委屈到喊】張倫碩真人騷發火開鍾麗緹波 __,張倫碩,鍾麗緹,

老婆係要嚟錫㗎~~藝人鍾麗緹同內地男星張倫碩晒恩愛當食生菜,2016年結婚嘅二人最近仲心急想有愛情結晶品,48歲嘅鍾麗緹仲特地去美國做試管嬰兒,真係恨 ...


老婆係要嚟錫㗎~~


藝人鍾麗緹同內地男星張倫碩晒恩愛當食生菜,2016年結婚嘅二人最近仲心急想有愛情結晶品,48歲嘅鍾麗緹仲特地去美國做試管嬰兒,真係恨B恨到出面。不過兩個人相處,生活上總有啲小拗撬,好似喺最新一集大陸真人騷《我最愛的女人們》入面,兩公婆孖實張媽媽齊齊去玩,點知同住一屋就爆出怒火…

「劇情」講到一朝早張倫碩準備沖涼,請鍾麗緹幫忙擋住鏡頭,但佢發現老婆只係拎咗張紙遮鏡頭,跟手就走人去廚房準備嘢食,張倫碩就怒氣充天質問鍾麗緹,發晒脾氣話,仲要求清空攝影機資料,鍾麗緹就細細聲解釋:「剛才我擋了,你別發脾氣了,我下一次知道了。」之後佢就返廚房繼續整早餐,不過都係撳唔住張倫碩啲火,佢仲嬲到係咁嬲:「一點都不為別人著想,我真是無語了。」

鏡頭一轉,張倫碩就走去搵阿媽呻,狂鬧:「她不是不知道,她就是懶,你知道嗎?就是,你擋一下不就完事了對吧,我老婆就『啊,Sorry啊,我下次注意啊』,你注意有甚麼用呀?」鍾麗緹雖然人在廚房,不過開住門嘅佢就聽得一清二楚,即刻嬲到怒掟鍋鏟,仲衝埋去房搵張倫碩理論,而鍾麗緹事後返到廚房,愈諗愈嬲,仲忍唔住流下委屈嘅淚水,奶奶隨後都有上前安慰佢,不過張倫碩依然唔肯低頭,二人入到房拗數時,張倫碩繼續插鍾麗緹態度有問題,而二人最後有冇和好就要等下集播出先知喇。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!