掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

程美段自爆18歲初戀失身 豁出去唔怕拍三級片 __,程美段,

程美段追回九千元糧,她昨日指還未花費掉。
程美段追回九千元糧,她昨日指還未花費掉。23歲的程美段,17年用藝名徐藝媛參選「環亞美神」選舉,摘下「甜心美神」獎,其堅挺的32E奶極度吸睛,成為新晉 ...


23歲的程美段,17年用藝名徐藝媛參選「環亞美神」選舉,摘下「甜心美神」獎,其堅挺的32E奶極度吸睛,成為新晉「宅男女神」。之前她爆出被杜汶澤「拖糧」,因為有理據,網友群起力撐,阿澤最終向她跪低公開道歉,贏了「吉士」及人氣。波大有腦的她,聲言不介意全裸賣E奶,拍三級片又不計較片酬,一副戰鬥格蓄勢待發。

撰文:楊定

攝影:陳慧安

相關新聞:為取悅男友上床

程美段昨日穿上貼身小背心,倒瀉E奶打桌球,於銅鑼灣接受《蘋果》專訪,她坦言拖糧事件後因禍得福,多了傳媒訪問及工作。有指她在fb的抗辯是請槍,她辯稱:「全部係我寫㗎,得到好多好評係意料之外,我純粹係辯白並非駁火。初中時我已經鍾意寫blog,同學都話我寫嘢『老餅』。」今回網上駁火雖然賺了知名度,但她指經一事長一智:「我呢啲新人,要時間經歷先成長,我諗自己仲有好多改善同進步空間。」



杜汶澤與程美段的被拖糧事件,最終阿澤公開道歉才平息。互聯網圖片 杜汶澤與程美段的被拖糧事件,最終阿澤公開道歉才平息。互聯網圖片
初戀發生在18歲,程美段表示初夜也是給初戀男友。

初戀發生在18歲,程美段表示初夜也是給初戀男友。
走入公仔箱做美女學徒的程美段(右),最希望是進軍電影圈拍戲。電視圖片

走入公仔箱做美女學徒的程美段(右),最希望是進軍電影圈拍戲。電視圖片

全裸不露三點

入行前做過兼職model,也做過promoter,程美段跳入公仔箱只是踏腳石,終極目標是想進軍大銀幕︰「我係想朝住演員方向進發,主要想演戲。」青春和身材都是程美段的最大本錢,所以她絕對不介意行性感,即使拍三級片,被標籤為三級女星都不介意。她說:「大家一早已將我放咗喺呢個路線,好多人係留意咗我身材先,其實女仔有sex appeal,係一樣讚美,我一啲都唔抗拒。好多港產片粗口多,題材敏感都標為三級片,只要遇上啱嘅角色同劇本,有得發揮,我係唔介意性感,角色可以同真我性格唔似,咁先可以挑戰到。」

談到性感底線,程美段希望保留三點不露:「之前有啲電影試鏡,導演都問過我尺度去到邊,三點不露吧,但可以全祼,因為好多時拍呢類鏡頭都係就角度、就鏡頭。」可會因應祼露而加片酬?程美段說:「對我嚟講價錢唔係咁重要,新人想要機會多啲,想有得發揮,我唔會所有嘢都講錢。」

相關新聞:盧覓雪受惠程美段被出糧



自豪眼睛明亮

現在單身的程美段,拍性感戲也少了包袱。回想初出道時曾被「搵笨」,她說:「啲人同我講拍嘢,講到係大製作,但要我自備衣服,咁我自己帶衫,出嚟效果梗係冇咁好。」收入不穩定的她,為了慳錢會上淘寶買衫。她表示也遇過有人企圖想安排「不道德的交易」,她會小心處理:「呢類message通常好隱晦,佢哋第一個message出到payment好高,我都不時見到有啲數字。」問到出價多少?她說:「咁我冇再刻意撳去睇回應,佢哋鍾意跟住打嚟電話交代,因為怕被cap圖,我唔會回覆,好多時我一睇工作性質同內容,就知佢哋係咩料。我好小心提防,自我保護意識好高。」

雖然擁有32E吸睛巨咪,不過程美段最滿意是一雙明亮的眼睛:「我從小到大最自豪有一對大眼同長長嘅眼睫毛。我冇因為一副好身材驕傲,我最想臉、手臂同個肚瘦啲,因為我好為食。」

場地提供:The Stadium Bar & Restaurant(銅鑼灣)




鍾意就快D Share啦!