掃呢頁CODE去手機

2019年5月10日 星期五

盛品儒買飛搭地鐵好輕鬆 唔似林鄭777嘟卡入閘都唔識 __,盛品儒,

唔係個個名人、公眾人物都可以好似發哥咁貼地,出入下下搭地鐵。畢竟有司機自我感覺會良好啲,無都要唔緊要可以自己揸車,再唔係就搭Uber、的士,總好過搭公 ...




唔係個個名人、公眾人物都可以好似發哥咁貼地,出入下下搭地鐵。畢竟有司機自我感覺會良好啲,無都要唔緊要可以自己揸車,再唔係就搭Uber、的士,總好過搭公共交通同人逼好似降咗level咁。所以,估唔到喺地鐵車廂入面,竟然見到前亞視執行董事盛品儒,有啲意外。

雖然喺香港養一個小朋友開支係幾百萬上落,而盛品儒仲要龍鳳胎打孖上,一定使唔少錢。不過,相信對佢同老婆蔡一鳳嚟講,小朋友開支只係小數目,未至於為慳奶粉錢要搭公共交通工具,何況呢日所見,盛品儒連八達通都無,要去售票機買飛,明顯唔係經常搭港鐵。

不過,唔常搭唔等於唔識搭,盛品儒準備好晒銀仔,撳機買飛無難度,就連而家改到勁麻煩嘅出入閘方式──入閘嘟卡出閘插卡,佢都順利完成,成功上埋車搵個靚位企定定玩電話。

講到識買飛搭地鐵好神奇咁,其實基本到不得了,你估個個都好似777咁,想搭地鐵做親民show,但連嘟卡入閘都唔識咁蝦碌咩。


鍾意就快D Share啦!