掃呢頁CODE去手機

2019年5月14日 星期二

蔣祖曼:密會已婚玄學家 人妻蔣祖曼承認:捏咗兩下 __,蔣祖曼,

蔣祖曼否認與玄學家羅雲龍密會。最近憑無綫劇《鐵探》人氣急升的演員蔣祖曼,年紀輕輕的她廿幾歲已做人後母,今年33歲的她於2014年她與從事電影幕後的陳卓 ...


蔣祖曼否認與玄學家羅雲龍密會。


最近憑無綫劇《鐵探》人氣急升的演員蔣祖曼,年紀輕輕的她廿幾歲已做人後母,今年33歲的她於2014年她與從事電影幕後的陳卓麒結婚,之後她再為對方生了一個女,日前她被影到與同是已婚的玄學家羅雲龍密會,兩人雖然沒太親暱動作,但羅雲龍主動幫她孭住背囊,走到一後巷時更見羅用手幫她按摩條頸幾下,舉止有點親熱,之後兩人走入灣仔一幢舊樓。

否認有親暱行為

蔣祖曼今日回覆東網說:「我都睇咗個報道,嗰日同羅師傅係去灣仔探佢個師傅,點解會有親暱舉動呢,好多工作人員都知道我做完《鐵探》活動,我條頸整親,初初係擰唔到去左邊,然之後嗰晚成條頸都郁唔到,嗰下連食嘢都痛,見到佢時就同佢講我整親條頸好痛,所以佢話不如我幫你攞個袋,幫我捏咗兩下,其實就係咁,嗰日都好多人幫我捏過頸,除咗佢之後,去完探師傅後,我就返公司會合我先生同經理人、泰臣食飯,翌日就去睇針灸,因為真係太痛瞓唔到,依家條頸冇事喇,我都有啲唔好意思,搞着佢屋企人。」

老公笑笑口

問到她老公見到報道有冇嬲?蔣祖曼說:「今朝早我就拍醒佢話佢知,佢趕住出去做嘢,我哋未有講過呢件事,佢就笑一笑咁樣,因為羅師傅同我哋屋企人都識嘅。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!