掃呢頁CODE去手機

2019年5月15日 星期三

受物質誘惑:係好公主嘅生活! __,

受物質誘惑:係好公主嘅生活!

受物質誘惑:係好公主嘅生活!袁詠儀(靚靚)經常接受中港節目訪問,敢言的她曾將當年做「小三」的往事與觀眾分享。2007年,她接受無綫節目《志雲飯局》邀請 ...


袁詠儀(靚靚)經常接受中港節目訪問,敢言的她曾將當年做「小三」的往事與觀眾分享。2007年,她接受無綫節目《志雲飯局》邀請擔任嘉賓,重提當年戀上比自己年紀大很多的有婦之夫富商!靚靚直指對方在物質上能無限滿足自己,亦對自己無微不至:「我知道係唔啱,理論上係唔啱,但所有你想要嘅,第二日就會出現,係好公主嘅生活!呢種事對好多女仔嚟講係夢寐以求嘅。」

靚靚又表示當年20歲生日時,對方送上20種不同的花給她,她坦言只有開心的感覺,又指當時沒有想過要對方離婚,亦沒有想過可以與對方結婚,明知道感情不會長久,但大家當時一起很開心,所以沒有想太多:「結果過咗年幾兩年已經知錯……亦都醒咗,話畀自己聽係時候過正常嘅感情生活。」






鍾意就快D Share啦!