掃呢頁CODE去手機

2019年5月23日 星期四

陳雅思恨再拍劇 形象入屋街坊認得好開心 __,陳雅思,

Bonnie之前考獲瑜伽導師牌。前港姐季軍陳雅思(Bonnie)早前參演無綫劇集,首次拍劇的她大呼好玩:「好好玩,成班人成日喺埋一齊,有時又會一齊打邊 ...


Bonnie之前考獲瑜伽導師牌。


前港姐季軍陳雅思(Bonnie)早前參演無綫劇集,首次拍劇的她大呼好玩:「好好玩,成班人成日喺埋一齊,有時又會一齊打邊爐,睇番自己演出都覺得有進步空間。(仲想唔想拍?)想呀,有次喺茶餐廳食嘢阿姐都認得我,真係覺得好開心。」

除了做演員,Bonnie早前還考獲瑜伽導師牌,將來有機會開班教人,她回想考牌過程其實非常艱難:「每日要清晨5點起身打坐,之後上兩個鐘瑜伽課程,跟住食一個鐘頭早餐,係食素嘅,之後又上堂,上吓瑜伽理論,完咗又上另一個瑜伽課程,每日都係十幾個鐘,但係真係學咗好多嘢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!