掃呢頁CODE去手機

2019年5月23日 星期四

馬國明:顧住賺外快免療情傷 馬國明:唔會博同情 __,馬國明,

劇集煞科在即,馬國明專心投入拍攝工作,向目標衝刺。無綫劇《降魔的2.0》拍攝降魔打鬥戲,劇中鄧佩儀和胡鴻鈞變身上陣,後者全程背對記者,以免造型提前曝光 ...


劇集煞科在即,馬國明專心投入拍攝工作,向目標衝刺。


無綫劇《降魔的2.0》拍攝降魔打鬥戲,劇中鄧佩儀和胡鴻鈞變身上陣,後者全程背對記者,以免造型提前曝光!貼心的他知道拍檔演打戲辛苦,特別「萬歲」請飲嘢,讓大家消暑解渴。

輕鬆過渡事件

至於馬國明全晚與謝雪心最多交流,表現亦到位,似乎未受女友黃心穎偷食事件影響心情。提到劇集煞科後可以好好休息,是否需要整合心靈?向來現實主義的他卻明言:「放假要做吓自己啲私人嘢,好似換車牌、銀行啲單都要搞,同埋要搵吓外快先(唔使重整自己心靈?)唔使!有咩要重整?(心穎件事傷害咁大。)有幾大呀?唔係你哋諗得咁嚴重!(你EQ都幾好?)冇咩嘢喎,輕鬆過渡就算啦,總之我唔會係行出嚟博同情嘅人(媽媽有冇擔心?)冇喎,佢好開心,今日仲去打牌!(聯絡心穎?)唔講喇!」

鄧佩儀全黑降魔

至於鄧佩儀變身打女入型入格,與麥凱程演「降魔姐弟」少不了動作戲,她指角色設計對比強烈,正常時是一位造型飄逸的設計師,變身降魔則會作全黑打扮。她坦言為了動作利落,在武打方面下了不少苦功:「自己功課做足,事前一定拉筋,最大得着係之前拍另一套劇吊威吔拉傷韌帶,依家有經驗,所以拍動作鏡頭前會不斷拉筋,做足熱身!(愛做運動?)好鍾意!日日跑步半小時至一個鐘,泰拳都好鍾意,之前拍《降魔的》番外篇都用得着。(鍾意做打女?)好鍾意,希望公司畀機會我試唔同類型嘅角色,我知我個樣太似小學教師,其實我係好動型!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!