掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

【入明珠台減薪一半】買車買樓冇靠屋企 黃子雄:賺到嘅錢夠未來廿年用 __,明珠台,黃子雄,

【入明珠台減薪一半】買車買樓冇靠屋企黃子雄:賺到嘅錢夠未來廿年用17小時前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入入行前,於倫敦國王學院主修F ...


  • 【入明珠台減薪一半】買車買樓冇靠屋企 黃子雄:賺到嘅錢夠未來廿年用
  • 17小時前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


入行前,於倫敦國王學院主修Food Science and Management的黃子雄,做市場推廣工作。

「由那份正職跳入明珠台,人工跌咗五成,我在明珠台第一個拍檔係吳彥祖家姐Gloria,到今時今日,都視佢為師父。我喜歡做演藝工作,寧願工作開心,咪使少啲囉,但慢慢接觸到司儀工作,我又做過電台,很多其他工作加起來,我嘅生活都唔錯,之後有一段很長嘅時間,司儀工作非常多,當時客人鍾意用男司儀,當年男司儀唔多,所以真係幾好賺嘅,但慢慢市道下跌,趨勢又轉咗用女司儀較多,我又老啦,又企硬價錢,所以我現在較少呢啲外面嘅工作。」黃子雄直言。

他視藝人為終身職業,最近在英國見過一個經理人,看看有冇機會在外地發展。

但他又有憂慮,坦言:「我知道有演員試過喺荷里活坐兩年,試過無數嘅試鏡,但最後只有兩三個工作,當然,美國市場好大,你可能拍咗一個電視廣告,都賺到一個可觀嘅數字,但我寧願喺呢度,因為我哋喺香港始終多啲機會嘛,我繼續去磨練吓,睇吓演技會唔會再好啲,先去諗其他。」

早年多外快賺,他早已靠自己買車買樓,笑稱:「其實我唔叻,我做嘅投資都係好保險,我本身唔鍾意買好多物業,總之賺到嘅錢足夠嚟緊十幾、廿年用就ok。」

採訪:Stephanie

攝錄:吳斯金

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!