掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

姚子羚:子羚迫劃清界線?蔡宛珊爆Raymond想復合 __,姚子羚,蔡宛珊,

好亂呀!藝人姚子羚被爆曾搭上有婦之夫Raymond,Raymond的太太是中印模特兒蔡宛珊(Sarika),不過事件已水落石出,子羚指跟Raymond ...


好亂呀!


藝人姚子羚被爆曾搭上有婦之夫Raymond,Raymond的太太是中印模特兒蔡宛珊(Sarika),不過事件已水落石出,子羚指跟Raymond拍拖時,對方已跟Sarika分居。

不過另外有傳Raymond與Sarika有十年感情,結婚六年兩人有一層樓及有養貓,唔係話分就分,Raymond於分居期間一直想復合,令子羚一度感不快,爆Seed說:「唔簽字不如同番你老婆一齊!」

Sarika回覆東網稱:「我同Raymond分居後,我唔知有二、三奶,二揀一呢個說法都唔係我講。(Raymond想同你復合?)有嘅,話晒都十年感情。(持續至近呢大半年都想同你復合?)幾耐就唔想回應咁多,唔想搞到人,或者咁講,我同Raymond 2017年分居,到2019年1月就足夠兩年,我可以單方面正式離婚,我依家係單身,大家係有聯絡,因為大家都共同撫養啲貓,亦當佢係屋企人,但佢嘅感情事我唔干涉咁多(點解離婚?)當初我哋分開,係因為大家價值觀唔同,開始睇嘅嘢唔同,而決定分開!(同姚子羚關係?)我同Elaine(姚子羚)係朋友搭朋友識嘅,佢哋嘅事就留番畀佢哋回應」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!