掃呢頁CODE去手機

2019年5月26日 星期日

【狗仔出更】男人要有頭髮 太極Joey梳極唔厭長髮勤打理 __,Joey,太極,容袓兒,

Joey對住老婆同囝囝都猛梳頭。(攝影:羅德光/資料圖片)
現年55歲的太極樂隊主音及結他手鄧建明(JoeyTang),難得是由出道至今的一把招牌長髮,雖已人過中年仍然保持得好好,難怪Joey就算行街睇衫,都會 ...


現年55歲的太極樂隊主音及結他手鄧建明(Joey Tang),難得是由出道至今的一把招牌長髮,雖已人過中年仍然保持得好好,難怪Joey就算行街睇衫,都會不時打理一下把秀髮。



早前Joey兩公婆同18歲囝囝鄧朗堯,大約7點左右在銅鑼灣行街搵食,行了一輪人有三急,他們去到SOGO底層找洗手間。Joey最先出來獨自行去睇紅酒,之後太太跟囝囝各自買了一杯雪糕邊行邊食。接着他們一起行服裝部及看波鞋,反而囝囝無所事事坐在一邊玩手機。Joey看了一輪襪同睇鞋後,好快就跟囝囝一起等老婆,等老婆期間Joey不忘照鏡打理一把招牌長髮。最後他們都沒有選到心頭好便離開,在街上再閒逛,由於行人眾多Joey與兩母子保持一定距離,但對自己的髮型非常着緊,不時撥弄長髮。他們行了大概半小時,上了一間樓上餐廳食飯。



採訪、攝影:羅德光



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



Joey對住老婆同囝囝都猛梳頭。(攝影:羅德光/資料圖片) 行完一輪街,一家三口搵飯食。 行完一輪街,一家三口搵飯食。
Joey同太太帶埋囝囝拍拖行街。

Joey同太太帶埋囝囝拍拖行街。
試完鞋梳頭。

試完鞋梳頭。
揀完酒又梳頭。

揀完酒又梳頭。
兩母子一人一杯雪糕。

兩母子一人一杯雪糕。

鍾意就快D Share啦!