掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

潘宗明:長青!潘宗明連續兩年返港Meet汪明荃 __,汪明荃,潘宗明,

朋友,係要見㗎嘛!八十年代無綫主持潘宗明近日同太太許加恩(Rebecca)返咗香港,仲好有心咁去汪明荃工作地方探訪敍舊。汪明荃喺社交網上載合照,仲留言 ...


朋友,係要見㗎嘛!


八十年代無綫主持潘宗明近日同太太許加恩(Rebecca)返咗香港,仲好有心咁去汪明荃工作地方探訪敍舊。汪明荃喺社交網上載合照,仲留言話:「好多謝潘宗明及太太Rebecca 從多倫多來到香港探望我,仲要喺八和會館辦公室。今日大風大雨,但兩位帶來的溫暖,畀咗我好多愛!」相中見到潘宗明無乜點變,不過個新髮型同埋件卡通Tee,為大家帶嚟咗新鮮感,其實上年佢同太太返港都已經Meet過汪明荃,今年又再見面,佢哋嘅友誼真係永不變,Keep住長青!

其實潘宗明80年代喺無綫做過節目《球迷世界》及《體育世界》主持,更曾經喺1992年巴塞隆拿奧運、1996年亞特蘭大奧運、2000年悉尼奧運、2004年雅典奧運、北京奧運、倫敦奧運擔任節目主持,真係經驗豐富。不過90年代後期就同太太移民加拿大定居了。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!