掃呢頁CODE去手機

2019年6月15日 星期六

【另一種父愛】花盡百萬積蓄救妻 艾威經濟壓力下唔放棄供養21個小孩 __,艾威,

60歲嘅艾威,四年前佢太太Lisa,割掉十四磅重嘅子宮巨瘤後,一度病情告急,前後做咗三次大手術。為救愛妻,艾威不惜花光百幾萬積蓄,當時面對因HKTV開 ...




60歲嘅艾威,四年前佢太太Lisa,割掉十四磅重嘅子宮巨瘤後,一度病情告急,前後做咗三次大手術。為救愛妻,艾威不惜花光百幾萬積蓄,當時面對因HKTV開台不成,影響收入,加埋老婆醫藥費開支龐大,經濟上可謂雪上右霜。不過喺當時傾家盪產嘅光景,佢卻冇放棄21個小朋友嘅助養費。

婚後一直膝下無兒,但艾威卻有對孩子付出嘅為父之心,分分鐘比起與孩子有血緣關係嘅爸爸,更守承諾同堅持。

問佢經濟最困難時候,有冇一刻念頭想斷供,佢話:「完全無掙扎過。

你生活困難時會唔會諗唔養啲狗,因為要慳返伙食錢,唔會嘛!因為基本上佢已經係你生活一部分。

其實好簡單,我覺得唔需要太過標榜「助人為快樂之本」、「福有攸歸」,反而我覺得四個字,就係「我做得到」,呢個就係唔放棄嘅原因。

我唔係好贊成,中國人經常喺慈善行動上帶出一啲錯誤信息,好多人經常話「福有攸歸」、「善有善報」、「助人為快樂之本」,好多嘢如果係咁樣作出發點,就會變咗所有嘢都係為咗自己去做。

反而我覺得幫別人只有一個原因,就係「做得到」,就係咁簡單。」艾威說。

做「長腿叔叔」,由97年開始。原因,竟然係咁……

「當初助養小朋友嘅原因,我唔知道應唔應該喺呢度講,就係喺拉斯維加斯贏咗錢,賭錢呢個行為好似唔係太健康,但我覺得助養小朋友呢個行為,係應該值得推崇。」

不過22年來,與21個助養小孩互相寫咭問候外,呢位現實版長腿叔叔,從不希望同佢哋面對面一聚。

「或者我係一個比較冷漠嘅熱心人,因為我唔想太過加入佢哋嘅生活圈子,只認為做自己應該做嘅嘢,唔想同佢哋有太多感情交流。可能有啲人會覺得好冷酷無情,但我覺得唔需要做呢樣嘢,要做嘅已經做咗,因為佢哋本身都有屋企人,唔係孤兒。」

兩公婆二人世界多年,有冇諗過領養小朋友,一嚐做父母心願?

艾威笑一笑:「我領養隻狗就夠。」

去年佢老來得「子」,領養一隻毛孩叫 Sashimi,將艾威夫婦生活從此翻天覆地,佢享受被「兒子」改變,萬事以Sashimi為前題。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!