掃呢頁CODE去手機

2019年6月15日 星期六

側田演唱會搞喪禮企棺材入場 RubberBand、方力申送白花 __,RubberBand,側田,方力申,

側田演唱會搞喪禮企棺材入場RubberBand、方力申送白花11分鐘前側田《MYBEAUTIFULCURSE演唱會2019》昨晚開鑼,演唱會以倒敘記錄 ...


  • 側田演唱會搞喪禮企棺材入場 RubberBand、方力申送白花
  • 11分鐘前




側田《MY BEAUTIFUL CURSE演唱會2019》昨晚開鑼,演唱會以倒敘記錄側田的人生,一開場就預演喪禮,側田企在棺材空降紅館,唱到《愛多一次》的時候,小肥、方力申、釗鋒@C AllStar、King@C AllStar、劉浩龍、RubberBand手持白花出場,並一起合唱,唱完之後,一眾嘉賓再把白花拋入棺材。

今次演唱會主題是「My Beautiful Curse」,除了喪禮,側田更變身300磅大肥佬,其實是預計將來退休時,大吃大喝變大肥佬。而側田在演唱會上,亦分享入行14年的感受:「好多謝大家陪我呢個上半生,頭先揀《大雄》嚟唱,因為呢首好似今日嘅主題咁,My Beautiful Curse,因為當年《大雄》入咗十大,但係我就搵唔到食,又未正式入行,又開心又唔開心,點解上天畀咗呢個才華我,但係就畀唔到我去搵食,我去咗維園個草地坐喺度喊,但係我今晚好珍惜,因為我今晚可以企喺呢個舞台唱歌畀大家聽,都唔使再去維園個草地,不過我同自己講唔可以喊。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!