掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

【任父母魚肉】陳凱琳28歲生日想過二人世界 鄭嘉穎塞囝囝入酲缸 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

網上截圖
港姐陳凱琳去年嫁鄭嘉穎,今年2月榮升人母,囝囝鄭承悅現4個月大,錫老婆鍚到燶的嘉穎,為慶祝老婆今日踏入28歲的大日子,精心策劃一家三口慶生之旅,昨早孖 ...


港姐陳凱琳去年嫁鄭嘉穎,今年2月榮升人母,囝囝鄭承悅現4個月大,錫老婆鍚到燶的嘉穎,為慶祝老婆今日踏入28歲的大日子,精心策劃一家三口慶生之旅,昨早孖老婆和囝囝出埠過三人世界。今日陳凱琳在社交網貼鬼馬短片,嘉穎抱着囝囝扮放入酲缸內,企圖撇甩囝囝過二人世界,陳凱琳做出「o殊」的手勢,兩人左望右望驚人發現,囝囝就一面呆萌樣任父母魚肉,十分搞笑。



陳凱琳搞鬼留言:「我諗住生日可以過二人世界,但係悅悅實在太恐怖啦, 點都擺脫唔到佢!」最搞笑是三條短片各有一個酲缸,嘉穎見缸就擺囝囝入內,悅悅全無反抗之力,就算半個身子被老竇抱入缸內,都完全冇喊冇扭計,可愛爆燈。



網民紛紛給like,陳嘉寶、朱千雪、倪晨曦都留言讚so cute,網民都讚:「爸媽戲太多」、「承悅真係太可愛了」、「點解你個仔可以咁冷靜」。



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX



網上截圖 兩公婆諗計撇甩囝囝(網上截圖) 兩公婆諗計撇甩囝囝(網上截圖)
嘉穎扮將囝囝塞入酲缸(網上截圖)

嘉穎扮將囝囝塞入酲缸(網上截圖)
 悅悅任爸爸魚肉(網上截圖)

悅悅任爸爸魚肉(網上截圖)
陳凱琳今日28歲生日(網上截圖)

陳凱琳今日28歲生日(網上截圖)

鍾意就快D Share啦!