掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

【好彩有字幕】黎諾懿show奇趣普通話兼抽陳偉霆水 靚湯:我睇咗啲咩 __,陳偉霆,黎諾懿,

【好彩有字幕】黎諾懿show奇趣普通話兼抽陳偉霆水靚湯:我睇咗啲咩20分鐘前早前在節目「如果這樣生活」中,以奇趣普通話震驚觀眾的黎諾懿,不過似乎觀眾相 ...


  • 【好彩有字幕】黎諾懿show奇趣普通話兼抽陳偉霆水 靚湯:我睇咗啲咩
  • 20分鐘前




早前在節目「如果這樣生活」中,以奇趣普通話震驚觀眾的黎諾懿,不過似乎觀眾相信受落,而黎諾懿亦毫不介意,為了宣傳快將播映的「懿想得到」,再次施展其奇趣普通話,拍攝宣傳短片,短片更向早前大熱的陳偉霆手錶廣告抽水,黎將短片上載到IG並留言,「答應了大家會拍一個「普通」話版的宣傳片,當然會履行承諾!放心,有字幕,聽唔明睇唔明都唔緊要」。

而短片上載後,不少藝人均讚好,姚子鈴留言表示:「你咁落力宣傳唔係唔睇吖嘛」、靚湯湯洛雯則話:「我睇咗啲咩」、李佳芯及吳若希亦話「好彩有字幕」。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!