掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

【早期離開無綫藝人】53歲張錦程:佢哋覺得民智比較低,就餵啲豬餿畀觀眾食 __,張錦程,無綫,

早前播完嘅網劇《PTU機動部隊》,劇中見到好多久未於港劇露面嘅演員,其中一位係飾演黑幫Panda嘅張錦程。張錦程先後效力過無綫、亞視、有線,係早期北上 ...




早前播完嘅網劇《PTU機動部隊》,劇中見到好多久未於港劇露面嘅演員,其中一位係飾演黑幫Panda嘅張錦程。張錦程先後效力過無綫、亞視、有線,係早期北上發展嘅藝人,令人印象深刻嘅,除咗佢扮祥嫂,就係佢娶咗個索老婆張延。唔知張錦程自己有冇數過自己有幾多年冇拍過港劇!佢話:「香港劇就真係好耐,如果計喺香港拍劇,都真係有十幾年。二千年同TVB合約完咗之後,就返咗國內,喺香港只係演吓舞台劇。」想當年,唔知佢離開TVB最大原因係咩?「當時係二千年之前,我二千年返國內拍劇,因為見到再有戲做嘅空間唔多,同埋累積咗好多問題,當時有輕輕提議過,力捧後生仔或者其他人,公司一定係咁樣,因為有年青觀眾,所以力捧年青人,一定有呢個空間,但要有一個計劃。有時候你見到無論當選港姐、港男嘅,我見到佢哋嘅培訓好少,變咗培訓少而又要力谷佢哋嘅時候,喺拍攝時佢哋都無時間消化,導演亦都拍得辛苦,佢哋嘅budget又低,變咗經常唔夠時間。呢一行嘅產品其實需要時間,但點樣可以令佢合理地,而時間又可以充裕利用呢?」覺得無綫制度有咩問題呀?「你會喺TVB見到一啲有天份,因為公司可能睇佢嘅條件,係咪比較靚仔靚女,或者其他原因而會優先啲。有啲你會見到係無機會嘅,香港就係咁樣,就算國內都唔係咁樣,美國都唔會咁樣,佢哋會睇市場需要咩嘢人,所以我話制度上要改變,點樣可以公平試鏡,佢哋唔會特別有咩試鏡,都係合作過比較熟,或者上一套戲演得唔錯,就會搵你,但其實會抹殺咗一啲驚喜,某一啲有心演戲嘅人,慢慢會喺TVB消失。」咁認為佢哋可以作出改變嗎?「其實我覺得唔難去改變,問題係當權人肯唔肯改變。如果當權人肯改變嘅話,其實自然就會比較美好,我明白當權人有咩困難,但其實嗰啲困難唔係無辦法解決嘅,只不過佢哋習慣咗,或者去到嗰啲位置,佢哋就會盲咗、忘記咗,或者覺得唔重要。好多時佢哋覺得觀眾民智比較低,你引導得好好,就餵啲豬餿畀佢哋食啦。其實唔係嘅,都可以有啲好嘢嘅。」

眾所周知,張錦程有個靚老婆張延,結婚15年,點維繫感情?佢聽到笑晒口咁答,「其實互相都習慣對方工作時間,其實就係當可以一齊嘅時候,就多啲陪對方,質素好啲,我哋好早已經習咗唔係朝九晚五,所以對我哋嚟講都無咩特別。反而可能因為大家需要周圍飛,自己嘅空間都會多咗,喺某啲時候嗌交都會少啲。」咁老婆最欣賞佢啲咩呢?「老婆應該最嬲同最欣賞都係同一樣嘢,就係比較直接,我個人都係有嗰句講嗰句,以事論事。我諗佢最唔鍾意就係我唔係好識氹人,我諗好多女人都唔會鍾意一啲唔係好識氹對方嘅人。講笑嗰種我就梗係識啦,但有時候唔係吓吓都咁好笑嘛,都有一啲自己沉思嘅時間,我諗佢而家都係慢慢習慣緊我啲沉思時候,唔好講咁多嘢。」張錦程同張延只有一個女,唔知似邊個多啲呢?「女仔樣梗係似我老婆好啲啦,性格就兩個都有啦,因為我哋生㗎嘛,做父母嘅就盡量俾多啲空間佢囉,因為而家香港整個教育制度,都係扼殺緊一啲小朋友成長嘅時間,例如玩耍時間、身體鍛練時間、去接觸其他事物嘅時間,佢哋好多時都只係從網上得到知識,所以我哋做父母嘅,盡可能等佢哋有多啲時間去探索其他事情就會比較好。」

攝錄:黃志明

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!