掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

陸永:陸永囡囡考全級第四 獲讚竟然怪阿媽 __,陸永,

Hannah同爸爸陸永一樣轉數勁快!組合農夫成員陸永同老婆Reina生咗兩個寶貝女Hannah同Simsim,兩個女除咗又靚又可愛之餘,仲似足老竇一樣 ...


Hannah同爸爸陸永一樣轉數勁快!


組合農夫成員陸永同老婆Reina生咗兩個寶貝女Hannah同Simsim,兩個女除咗又靚又可愛之餘,仲似足老竇一樣轉數咁快!今日Hannah就派咗成績表,見佢成績相當唔錯,除咗普通話同體育之外,幾乎全部都係A,仲考到全級第四添!考得咁好,Reina梗係要誇獎吓個女啦,佢就同Hannah講:「其實你成日睇電視都可以全級第四,真係好叻!」都係一心想讚吓個女啫,點知Hannah反而怪佢話:「再睇多啲可能會考第一,不過你唔畀!」搞到Reina都標籤「咩對話笑咗出嚟」,不過一樣大讚阿女有進步同叻女。

此外,尋日佢哋一家四口就去咗沙灘玩,Reina都好有心機幫兩個女影吓靚相,但估唔到最搶鏡嘅始終係陸永!事關平日大熱天時都包到冚嘅陸永,竟然着短袖衫同短褲上陣,搞到網友將注意力放晒喺佢身上。而Reina就搞笑留言話:「係,我迫佢着tee同短褲,破壞咗佢一直嘅形象,對唔住!🤣」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!