掃呢頁CODE去手機

2019年6月23日 星期日

吳雨霏:吳雨霏Miki搞P撞晒期 累老友一日走兩場 __,Miki,miss A,吳雨霏,楊愛瑾,霏,

搞P嘅唔煩,去嘅人先煩……曾經是好姊妹的歌手吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)自從2017年傳出不和後,從此姊妹們的聚會總是有你冇我,昨日Kary ...


搞P嘅唔煩,去嘅人先煩……


曾經是好姊妹的歌手吳雨霏(Kary)與楊愛瑾(Miki)自從2017年傳出不和後,從此姊妹們的聚會總是有你冇我,昨日Kary為1歲大愛兒Asher搞生日會,請咗好多小朋友來開派對,Kary的閨密鄧麗欣、區文詩、曾昭怡等都有出席。

雖然Kary跟Miki擘面冇朋友做,但兩人依然好「有緣」,同日Miki又咁橋為囡囡Emma搞百日宴派對,見Miki在Ig story上載的照片中,又見到鄧麗欣、曾昭怡兩位好友現身,她們一日連走兩場,都咪話唔忙喎,唔知Miki跟Kary會唔會有和好如初一日,咁就唔使班姊妹走來走去,可以一齊搞派對方便啲嘛!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!