掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

【7年長跑】《東張西望》李旻芳宣佈結婚! 與同期藝訓班同學拉埋天窗 __,李旻芳,

(IG圖片)
《東張西望》主播李旻芳與同期藝員訓練班出身的黃耀英拍拖近7年,今日李旻芳在《東張》節目內宣佈:「我要結婚嘞!」李旻芳今日接受傳媒訪問時興奮地說:「噚日 ...


《東張西望》主播李旻芳與同期藝員訓練班出身的黃耀英拍拖近7年,今日李旻芳在《東張》節目內宣佈:「我要結婚嘞!」



李旻芳今日接受傳媒訪問時興奮地說:「噚日臨瞓前耀英求婚,今日《東張》係我開嘅第一個廠,所以我就通知咗監製同同事,始終我哋都係《東張》一份子,所以就話可以喺節目宣佈下囉,我覺得開心事,都想即時同大家宣佈。」二人11月拉埋天窗,她說:「暫時我媽媽擇左11月5號係吉日啊。」



至於耀英則自爆求婚過程:「我就整咗個尋寶遊戲,諗住下星期大家都放假就實行呢個計劃畀驚喜,點知噚晚臨瞓前傾偈,講開佢呢兩日病,咁就講下人生死亡,我就突然覺得都係唔好嘥時間嘞,就有啲衝動,我就決定噚晚求婚!但亦因爲太突然,有啲亂,足足求咗3次,第一次蒙眼,但畀戒指時忘記幫佢除眼罩。又再嚟過,第二次音樂無端端斷咗,第三次就問佢「would u marry me?」但佢又唔答我,要我提佢先識答。我諗佢都窩心嘅,因為求足3次都有眼淚,佢每次都交足戲,最後我哋仲一齊跳咗隻慢舞。」他笑稱當時大家都不靚仔靚女,穿上睡衣,但有兩隻狗圍住,氣氛好浪漫。



==============

剖析真相 守護公義

按此免費訂閱支持蘋果 無阻盡覽

https://hk.adai.ly/yic3hkAt7V



(IG圖片) 今日李旻芳在《東張》節目內宣佈:「我要結婚嘞!」(IG圖片) 今日李旻芳在《東張》節目內宣佈:「我要結婚嘞!」(IG圖片)
李旻芳與同期藝員訓練班出身的黃耀英拍拖近7年。(IG圖片)

李旻芳與同期藝員訓練班出身的黃耀英拍拖近7年。(IG圖片)
二人11月拉埋天窗,旻芳說:「暫時我媽媽擇左11月5號係吉日啊。」(IG圖片)

二人11月拉埋天窗,旻芳說:「暫時我媽媽擇左11月5號係吉日啊。」(IG圖片)
耀英則自爆求婚過程:「我突然覺得都係唔好嘥時間嘞,就有啲衝動,我就決定噚晚求婚!。」(IG圖片)

耀英則自爆求婚過程:「我突然覺得都係唔好嘥時間嘞,就有啲衝動,我就決定噚晚求婚!。」(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!