掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

馬賽:下月卸貨!大肚馬賽美國佗B修行記 __,馬賽,

大住個肚,誠心禮佛。藝人馬賽仲有唔夠一個月就卸貨,誠心向佛嘅佢就算臨盆在即,都唔會阻止到佢學佛修行嘅心。最近佢同家人專誠遠赴美國去修行,相中見佢佗住巨 ...


大住個肚,誠心禮佛。


藝人馬賽仲有唔夠一個月就卸貨,誠心向佛嘅佢就算臨盆在即,都唔會阻止到佢學佛修行嘅心。最近佢同家人專誠遠赴美國去修行,相中見佢佗住巨肚,但仍然臉尖尖、四肢纖瘦,果然得天獨厚!

佢仲留言:「豬寶很乖地陪着媽媽圓滿完成了2019學佛修行之旅。學佛五年,愈是深入經藏,愈是慚愧自己知道的實在是太少⋯‘願消三障諸煩惱,願得智慧真明瞭’時時刻刻提醒自己向慈悲的佛陀師父學習,以慚愧修行人自居,願真正能做到:無我,乃大成!與同修共勉!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!