掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

湯寶如:突然宣布有喜?湯寶如嗌緊張:今次雙胞胎 __,湯寶如,

好突然吓喎!歌手湯寶如日前上載愛犬Pancake的X光照,留言:「我懷孕了!好緊張,今次雙胞胎」,湯記回覆東網說:「係呀,佢又有咗,上次佢已經生咗4隻 ...


好突然吓喎!


歌手湯寶如日前上載愛犬Pancake的X光照,留言:「我懷孕了!好緊張,今次雙胞胎」,湯記回覆東網說:「係呀,佢又有咗,上次佢已經生咗4隻,死咗3隻,得番一件畀咗好友Nelson,今年又大肚,依家有兩個BB喺入面,我唔想佢突然穿羊水,所以我決定幫佢開刀。」湯記家中有兩隻狗狗,除了Pancake,還有狗仔Panda,Pancake今年4歲,她說:「佢一入我間屋未停過生BB,基本上只係抖咗一年,今次已經係第三胎,我想隔開佢哋,但一時唔小心,又畀狗仔圍住佢,佢今次生完真係要幫佢閹咗。」之前Pancake生的狗BB,她都送晒畀愛錫狗仔的朋友。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!