網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月14日 星期日

陸詩韻:陸詩韻爆10年前離巢真相 原來係為咗… __,李詩韻,陸詩韻,

陸詩韻離開無綫10年啦!藝人陸詩韻出席慈善晚會,講到今年原來是她離開無綫的第10年,她說:「真係十年人事幾番新,不過好多人都覺得我好似冇離開過,其實呢 ...


陸詩韻離開無綫10年藝人陸詩韻出席慈善晚會,講到今年原來是她離開無綫的第10年,她說:「真係十年人事幾番新,不過好多人都覺得我好似冇離開過,其實呢 ...


陸詩韻離開無綫10年


藝人陸詩韻出席慈善晚會,講到今年原來是她離開無綫的第10年,她說:「真係十年人事幾番新,不過好多人都覺得我好似冇離開過,其實呢10年都做咗好多嘢,離開咗呢個圈做咗自己啲小生意,又去返幕前,依家就一半一半,不過如果畀我再揀,我諗我依然會係咁選擇。(當年係咩事離開?)因為嗰陣屋企做製衣,但生意唔係幾好,爹哋叫我返屋企幫手,但兩邊兼顧唔到,討論咗幾次之後就離開咗TVB,之後我又開咗公司。」

她表示輾轉現時返回TVB,但就轉做部頭形式,覺得幾舒服:「限制冇咁大,一劇還一劇,因為一套劇拍三個月,完咗可以繼續做其他嘢。(嚟緊有冇拍劇?)呢排靜咗,啱啱補拍完《法證先鋒IV》,依家都係忙做啲美容產品嘅代言。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!