掃呢頁CODE去手機

2019年7月19日 星期五

Angelababy:日頭忙湊仔 Baby深夜上黃曉明寓所闢謠 __,Angelababy,Baby,楊穎,黃曉明,

兩個都係大忙人,為咗個仔點都唧到時間出嚟嘅。藝人楊穎(Angelababy)早前傳與結婚4年多嘅黃曉明婚變,雖然二人都親口否認過,不過網友依然唔心死, ...


兩個都係大忙人,為咗個仔點都唧到時間出嚟嘅。


藝人楊穎(Angelababy)早前傳與結婚4年多嘅黃曉明婚變,雖然二人都親口否認過,不過網友依然唔心死,繼續傳二人婚變,所以佢哋都一於少理,以行動證明情未變!

近日就有大陸媒體拍到Baby喺上海工作期間,與閨蜜聚會,吃完飯後上車駛至黃曉明位於上海的一處高檔公寓,落車後佢邊同助理傾偈邊徑直走入公寓,Baby仲冇拎出鎖匙開門,因為老公黃曉明已經事先就為佢開定門,十分貼心甜蜜,力破婚變傳聞。

而呢幾日,夫婦二人就被拍得分別湊住仔仔小海綿出街嘅相,好似Baby帶小海綿玩室內滑雪場、同家人齊齊打邊爐、曉明陪小海綿去室內遊樂場玩咁,真係夠晒溫馨。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!