掃呢頁CODE去手機

2019年7月19日 星期五

鄧超:去探老竇鄧超班 阿仔聽到呢句對白嬲嬲豬 __,鄧超,

當時得六歲人仔,唔明乜嘢係拍戲都好正常!內地模範夫妻鄧超同孫儷一向好保護小朋友,早前出席新戲首映終於帶一對仔女公開人前,呢日孫儷爆一年前帶仔女去探老竇 ...


當時得六歲人仔,唔明乜嘢係拍戲都好正常!


內地模範夫妻鄧超同孫儷一向好保護小朋友,早前出席新戲首映終於帶一對仔女公開人前,呢日孫儷爆一年前帶仔女去探老竇班,阿仔聽到一句對白搞到好唔開心嬲嬲豬!

究竟呢句對白係乜呢?孫儷透露就係阿仔見到戲中嘅小朋友嗌鄧超做「爸爸」,即場呷醋話:「為甚麼他們要喊我的爸爸叫爸爸,他是我的爸爸,不是他們的爸爸。」當時得六歲嘅阿仔唔明白嘢係拍戲都好正常,經過一輪講解之後,孫儷以為阿仔已經明白拍戲嘅情況,點知早前仔女去睇爸爸新作首映後,阿仔竟然話:「媽媽,爸爸有兒子的呀,為甚麼要別人演他的兒子呢?」搞到孫儷都唔知好嬲定好笑!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!