掃呢頁CODE去手機

2019年7月19日 星期五

鄧佩儀:走光陰影怕怕 鄧佩儀晒水着遭網民嫌棄 __,鄧佩儀,

同三點式相比係輸蝕啲~鄧佩儀早前Hea遊上海,每日睡到自然醒,叉足電才返港。旅程後她在網上分享泳衣照,卻被粉絲嫌棄款式太保守,原來她有童年陰影,着一件 ...


同三點式相比係輸蝕啲~


鄧佩儀早前Hea遊上海,每日睡到自然醒,叉足電才返港。旅程後她在網上分享泳衣照,卻被粉絲嫌棄款式太保守,原來她有童年陰影,着一件頭泳衣會較有安全感!

前華姐冠軍鄧佩儀早前與友人到上海三日兩夜,過往她去旅行一定會Plan好行程,但今次卻完全隨意,她笑說:「今次係第一次旅行冇Plan,臨出發先買機票,去到都冇Plan去邊,直到喺酒店要出門口先隨心諗去邊,未試過咁Freestyle嘅旅行!全程好放鬆,只係去咗一、兩個旅遊景點。」

粉絲撩傾偈

鄧佩儀此行較多時間留在酒店,在露天泳池游水鬆一鬆,但分享泳衣照卻被粉絲嫌一件頭泳衣太保守,她笑說:「我私底下都幾保守,同埋我鍾意游水、跳水,着三點式唔方便。好細個試過着兩件頭泳衣跳水,幾乎走光,所以有啲陰影,都係一件頭穩陣啲!」她有份演出的劇集《鐵探》在內地亦有播出,為此行增添「驚喜」,她說:「喺商場同景點都有唔少粉絲認得我,話睇過我嘅《幕後玩家》同《鐵探》,主動過嚟同我傾偈,好開心!」

想環遊世界

受無綫力捧的她工作不斷,難以抽時間去長旅行,故即使再短的假期也動身起程,她說:「我希望喺30歲前去好多唔同地方,依家逐漸實現,上年去咗韓國、台灣,今年去咗上海,就算時間再少都希望去一個新地方,環遊世界係我生命中重要嘅一部分,想體驗世界。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!