掃呢頁CODE去手機

2019年7月28日 星期日

黃建東:黃建東媽媽勁省鏡 顏值唔輸一眾女星 __,黃建東,

黃建東慶38歲生日。藝人黃建東前日(26日)過38歲生日,獲眾多圈中好友祝賀,先到莊思敏旗下餐廳跟何艷娟、張名雅、翟威廉、周志康等食午餐,晚上再同母親 ...


黃建東慶38歲生日。


藝人黃建東前日(26日)過38歲生日,獲眾多圈中好友祝賀,先到莊思敏旗下餐廳跟何艷娟、張名雅、翟威廉、周志康等食午餐,晚上再同母親和弟弟跟莊思明、簡淑兒、蝦頭(楊詩敏)、蔣家旻、蘇韻姿、陳婉衡及劉晨芝等在好友的別墅晚飯慶祝,他說:「平日喺公司開工各有各忙,就算食個飯都要趕頭趕命,難得生日晚上可以約到大家舒舒服服咁坐低食飯傾偈,真係好開心好Relax,蝦頭就算夜晚有事做都特登趕過來,好多謝佢哋每一個都咁有心百忙中抽空過來食飯。」相片東東更獲眾女吻賀,非常有艷福!東東亦搞笑表示黃媽媽非常省鏡,與一眾女星合照毫無違和感。

東東透露每年生日願望都是希望減肥成功,雖然距離目標愈來愈遠,但今年仍會繼續希望自己成功減磅。另外,他今年憑着二次創作陳偉霆的廣告再度熱爆,他除了希望自己演技和演藝事業上可以更上一層樓外,亦希望可以繼續度多啲橋拍多啲搞笑片,令人睇完可開心和放鬆一點。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!