掃呢頁CODE去手機

2019年7月28日 星期日

【越揭越多】傳蔣家旻曾為張致恒自殺 裕美M血染污主人床激嬲莊端兒 __,張致恒,莊端兒,蔣家旻,裕美,

蔣家旻和裕美都否認與Steven拍過拖。(資料圖片)
張致恒(Steven)的偷食檔案越揭越多,今日有雜誌爆料,指Steven在2013至2016年與莊端兒拍拖期間,先後偷嗒大台小花蔣家旻和失婚裕美。指S ...


張致恒(Steven)的偷食檔案越揭越多,今日有雜誌爆料,指Steven在2013至2016年與莊端兒拍拖期間,先後偷嗒大台小花蔣家旻和失婚裕美。指Steven一直好食懶做,平時衣食住行靠晒富家女莊端兒,但拍拖第二年Steven已「身痕」暗媾蔣家旻,但被莊端兒發現二人的對話錄音,蔣家旻才知道自己是小三,傷心到一度有自殺念頭。

相關新聞:【活得比你好】張致恒圈中第一位女朋友 傅珮嘉晒10年前婚照組幸福家庭



而裕美在2016年與當時老公和黃子恒嘅三角關係,搞到有家歸不得,傳暫居狄以達的九龍灣公司,遇着冇水沖涼,Steven便趁莊端兒離港工作,邀請裕美返屋企沖涼兼過夜,遇正裕美M到血染床單,被莊端兒發現嬲到震!莊端兒今日回覆《蘋果》沒有否認,只說:「我知道件事,但已經過咗去唔想再講。」但其餘兩位當事人就齊聲否認,蔣家旻說:「其實我已經回應過一次,唔想再牽涉喺呢一件事上面,因為真係唔係事實。我同佢都唔熟悉,公司節目只係合作過兩次,我同佢亦都冇拍過拖。」



裕美則透露15歲已認識Steven,情如兄妹,裕美慨嘆:「無啦啦又關我事,好似好多囝囝都關我事。」裕美與Steven同是基督徒,經常會一齊去傳福音和做見證,讚對方好識照顧人,但強調與對方「冇嘢」,她說:「真係清者自清,我希望端兒唔好誤會啦,其實我性格,唔會話識咗好耐先同佢有嘢或鍾意,基本上係識咗一陣,有嘢就一早有嘢囉。」

相關新聞:【戥關智斌唔抵】蔡卓妍怒跟賤男割席 取消關注張致恒IG



裕美表示暫時未有聯絡對方,她說:「唔想煩佢,只可以為佢祈禱。我哋之前真係好friend,佢都有同我講過啲感情事,煩惱唔開心嘅,但唔係關乎好多女朋友嗰啲,所以今次呢單我真係唔清楚。佢又靚靚仔仔,又係mix(混血兒),講嘢又叻,又識氹女仔,好多女仔埋身,佢又抵擋唔住,但覺得佢可以處理得好好多。」



另外,Steven的未婚妻、粉絲雯雯亦被爆是「追星界」的媾仔能手,曾與Supper Moment成員Sunny拍拖,又主動向關楚耀投懷送抱,似乎雯雯和Steven都是情場殺手。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



蔣家旻和裕美都否認與Steven拍過拖。(資料圖片) Steven的未婚妻雯雯被爆曾與Supper Moment的Sunny拍過拖。(IG圖片) Steven的未婚妻雯雯被爆曾與Supper Moment的Sunny拍過拖。(IG圖片)
莊端兒默認Steven曾偷食蔣家旻和裕美。(IG圖片)

莊端兒默認Steven曾偷食蔣家旻和裕美。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!