掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

鄭秀文尾場騷 元朗歌迷唔敢睇 __,鄭秀文,

Sammi(右)請來Karen做嘉賓,笑說是由水壺電話年代等到現在。
鄭秀文(Sammi)自本月12日開始在紅館舉行「#FOLLOWMi世界巡迴演唱會」,明日將舉行尾場。不過在周日大批白衣暴徒血洗元朗後,民間在明日發起「 ...


鄭秀文(Sammi)自本月12日開始在紅館舉行「#FOLLOWMi 世界巡迴演唱會」,明日將舉行尾場。不過在周日大批白衣暴徒血洗元朗後,民間在明日發起「光復元朗」,撞正Sammi演唱會尾場,有歌迷昨日在網上代友出售Sammi周六演唱會門票,並指居於元朗的友人不敢出夜街,因而忍痛出讓。由於Sammi演唱會一票難求,出post後不少人爭相搶購,包括甄詠珊及吳忻熹,但兩人最後都搶購失敗。

前晚Sammi演唱會舉行到第11場,也是她在紅館舉行的第100場演唱會,鄭少秋、蔡一傑及賴雅妍等在台下睇騷。Sammi前晚請到好友莫文蔚(Karen)擔任嘉賓,介紹Karen出場時,Sammi興奮地說:「今晚嘉賓係my favourite,我長年累月都有佢嘅歌跟身,成日都會聽佢嘅歌。」兩人隨後合唱Karen的《忽然之間》。



鄭少秋前晚到紅館欣賞Sammi演唱會。 鄭少秋前晚到紅館欣賞Sammi演唱會。
賴雅妍(右二)和李曉峰(左一)在開騷前,先到後台與《花椒之味》的家姐Sammi合照。

賴雅妍(右二)和李曉峰(左一)在開騷前,先到後台與《花椒之味》的家姐Sammi合照。
有元朗歌迷因為不敢出夜街,出售Sammi演唱會開票。

有元朗歌迷因為不敢出夜街,出售Sammi演唱會開票。

莫文蔚等足26年

Karen說:「我哋從未同台做過任何嘢,我都唱咗26年,我等你呢個電話等咗幾耐?」Sammi笑說:「由水壺(電話)年代等到𠵱家,不過我知你好快開埋最後一次演唱會,就唔再做pop music嘅concert。」Karen坦言:「係,我同自己講要喺最好嘅時候,將最好嘅自己畀咗大家,然後要做下一樣嘢,musical。」

撰文: 唐琛悠




鍾意就快D Share啦!