掃呢頁CODE去手機

2019年7月13日 星期六

【男人的浪漫】袁偉豪睇舊相搵返「初戀」 原來係佢 __,袁偉豪,

【男人的浪漫】袁偉豪睇舊相搵返「初戀」原來係佢23分鐘前汽車,對男人來說,無擁有過的話,可以當做dreamcar日日睇,就算擁有過,得閒都會回味一番。 ...


  • 【男人的浪漫】袁偉豪睇舊相搵返「初戀」 原來係佢
  • 23分鐘前




汽車,對男人來說,無擁有過的話,可以當做dream car日日睇,就算擁有過,得閒都會回味一番。

愛車之人袁偉豪,02年擁有第一部車,原來已經是Subaru(掃把佬)WRX STI type R,280匹馬力,辣到爆。袁偉豪直言好懷念呢部車,「人生的第一部車,第三代的富士(掃把佬)WRX STI type R,係一部好堅既車,日本上限的280匹馬力,STI engine車輕手排,真係好懷念。」

有網友問袁偉豪如果重新再揀,會否揀當年WRX STI「宿敵」三菱evolution?袁偉豪就話喜歡掃把佬嗰種大turbo嘅力水,睇嚟佢真係好懷念呢位「初戀」。 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!