掃呢頁CODE去手機

2019年7月22日 星期一

【無警時分】質疑警方包庇白衣人 柳俊江哽咽:點解要我哋自己幫自己 __,柳俊江,

柳俊江被人用鐵通襲擊,血流披面。張軍、唐家輝攝
在元朗西鐵站中被毆打至頭破血流的無綫前主播柳俊江,晚上接受《蘋果》訪問時表示,當時自己在網上直播中,見到有人襲擊市民,更衝入車廂繼續襲擊,感到十分憤怒 ...



在元朗西鐵站中被毆打至頭破血流的無綫前主播柳俊江,晚上接受《蘋果》訪問時表示,當時自己在網上直播中,見到有人襲擊市民,更衝入車廂繼續襲擊,感到十分憤怒,故前來元朗西鐵站協助疏散市民。
相關新聞:【無警時份】黃耀明呼籲勿到元朗 避白衣人追打以保性命安全



柳俊江到達元朗西鐵站時,「我就見到警察上去,警察就黎巡一巡,咁樣......就走咗」,他義載幾個小朋友回家後,折返西鐵站,當時大家已陸續疏散,職員亦正落閘。惟突然有班白衣人「好似有共識咁,一齊衝入嚟」。



柳向着YOHO MALL出口方向跑,見有市民被十多人圍毆,十分無助,他折返幫忙,卻突然被多人包圍,然後遭人用鐵通及木棍襲擊,但對於被打了多久已無印象。他哽咽地續說:「點解係條街度啲人可以拎住鐵通周圍走,而防暴警察喺附近時係冇人理,咁有默契,我想知道點解?而香港人需要人幫助嘅時候,點解係要我哋自己幫自己?」
相關新聞:【無警時分】白衣人血洗元朗西鐵站至少8人傷 多名記者遇襲受傷



他指白衣人彷彿取得「許可證」可以打頭,又指「譴責」這個詞語已被濫用,沒有公信力,相信「大家有眼睇」。



【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568  


柳俊江被人用鐵通襲擊,血流披面。張軍、唐家輝攝 柳俊江被打爆頭,一地血。張軍、唐家輝攝 柳俊江被打爆頭,一地血。張軍、唐家輝攝

鍾意就快D Share啦!