掃呢頁CODE去手機

2019年7月31日 星期三

夢想喺美國睇NBA 與艾佛遜同框超夢幻! __,

能與艾佛遜同車,柏豪興奮自拍。
夢想喺美國睇NBA與艾佛遜同框超夢幻!周柏豪今次完成了粉絲想跟他一起打籃球的願望,對他而言,其夢想亦是與籃球有關:「細個就已經鍾意米高佐敦(Micha ...


夢想喺美國睇NBA 與艾佛遜同框超夢幻!

周柏豪今次完成了粉絲想跟他一起打籃球的願望,對他而言,其夢想亦是與籃球有關:「細個就已經鍾意米高佐敦(Michael Jordan)同艾佛遜(Allen Iverson),佢哋曾經嚟過香港,但嗰時我好細個,搭車都冇錢,莫講話睇佢哋嚟香港表演!直至前幾年喺內地出席一個活動,大會知道我嘅偶像係艾佛遜,所以安排我同佢一齊行紅地氈,我哋仲坐喺一架名貴房車出發去場地,短短15分鐘車程,我同佢傾偈、自拍,係幾咁夢幻嘅畫面呢!(下一個想見邊個偶像?)數之不盡,好多以前NBA殿堂級巨星都係我偶像,不過唔強求親身接觸,見到面已經好開心。」

柏豪曾幾度赴美國工作,都因太忙沒有時間去睇比賽:「未喺美國睇過NBA,非常可惜,所以呢個係我人生夢想同目標,希望將來有機會!」






鍾意就快D Share啦!