掃呢頁CODE去手機

2019年8月15日 星期四

吳婉芳:奇幻逆緣!51歲吳婉芳年紀愈大愈冇皺紋 __,吳婉芳,

相隔3年,吳婉芳仲後生咗!久未露面的前港姐吳婉芳(May)是「凍齡美女」表表者,公關鄭紹康(Francis)於社交網上載了與May食飯的照片,相中穿上 ...


相隔3年,吳婉芳仲後生咗!


久未露面的前港姐吳婉芳(May)是「凍齡美女」表表者,公關鄭紹康(Francis)於社交網上載了與May食飯的照片,相中穿上白色上衣的May保養得宜,51歲的她面上零皺紋之餘,還十分好清純,Francis不禁留言話佢靚爆鏡,並寫上:「真係要唱首歌《怪你過分美麗》,仲要係純天然!」

Francis回覆東網再大讚May keep得好好:「佢真係好勁,零皺紋,佢仲嗡起個鼻畀我睇,都冇紋,好靚好天然。我有問佢點保養,佢話冇咩特別,平時連運動都少做。」Francis表示今次主要敍舊,同May傾仔女經:「佢兩個仔已經出嚟做嘢,阿女都就嚟畢業,佢二仔胡智同除咗鍾意健身,係健美先生之外,畫畫仲好叻,好有藝術天分。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!