掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

余思霆:時肥時瘦 余思霆唔覺意晒事業線 __,余思霆,

咁唔小心呀!藝人余思霆以運動裝亮相新劇宣傳活動,期間不經意騷事業線。受訪時,記者打趣指她「錫身」,她靦覥笑說:「我唔係主角吖嘛,一係留番我做主角先啦。 ...


咁唔小心呀!


藝人余思霆以運動裝亮相新劇宣傳活動,期間不經意騷事業線。受訪時,記者打趣指她「錫身」,她靦覥笑說:「我唔係主角吖嘛,一係留番我做主角先啦。(咁你預先幾時可以?)順其自然,呢排我有機會同李佳芯及陳豪等合作拍《愛美麗狂想曲》,真係學到好多嘢,我好似小粉絲咁望住佢哋。」

談到身材問題,思霆坦言:「因為近日趕緊開劇,唔夠瞓又冇胃口,好快我就收咗7至8磅,不過我本身其實易肥又易瘦,畀我食番幾日嘢又會肥番嘞。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!