掃呢頁CODE去手機

2019年8月14日 星期三

梁舜燕病逝:梁舜燕病逝 陳山聰眼濕濕:希望佢早登極樂 __,梁舜燕,陳山聰,

陳山聰感到十分傷心。藝人陳山聰為節目《娛樂大家》錄影。自認不精玩遊戲的他,節目上會玩「狼人」,他打趣幸好之前朋友聚會時有玩過,且謂:「綵排時嗰時已經同 ...


陳山聰感到十分傷心。


藝人陳山聰為節目《娛樂大家》錄影。自認不精玩遊戲的他,節目上會玩「狼人」,他打趣幸好之前朋友聚會時有玩過,且謂:「綵排時嗰時已經同吳若希『擦出火花』,有牙齒印!」

提到梁舜燕離世一事,山聰表示覺得很突然:「之前喺《唐人街》及《同盟》都曾經同佢合作。上星期王君馨仲喺我哋個group chat話Lily姐(梁舜燕)唔舒服,不如大家送個果籃去慰問,點知今日就收到佢離世的消息。(同佢有乜難忘回憶?)真係有好多畫面,Lily姐係位好值得尊敬嘅前輩,好照顧後輩,希望她早登極樂。」山聰全程強忍眼淚,即將投入新劇拍攝工作的他,表示會向劇組度時間,到靈堂送別梁舜燕。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!