掃呢頁CODE去手機

2019年8月16日 星期五

陳妍希:吊帶裙爆少女味 陳妍希去泰國進修廚藝 __,陳妍希,

「拋夫棄子」之旅~台灣女星陳妍希自從生咗囝囝「小星星」陳睦辰之後,雖然忙於照顧小朋友及幕前工作,但冇因此而冇晒自己時間,呢日佢喺社交網透露「放暑假」, ...


「拋夫棄子」之旅~


台灣女星陳妍希自從生咗囝囝「小星星」陳睦辰之後,雖然忙於照顧小朋友及幕前工作,但冇因此而冇晒自己時間,呢日佢喺社交網透露「放暑假」,抓緊夏天的尾巴同朋友去泰國旅行,去到泰國旅行除咗歎美食之外,佢仲同朋友報咗當地嘅烹飪班,去街市買餸都扮到靚一靚,更隨意街拍做模特兒,好寫意!

而到煮食環節時,見陳妍希一臉認真,完全都難唔到佢,樣樣嘢都做到有板有眼,似乎平時都有入廚房煮開嘢食,她說:「抓住夏天的尾巴,一趟充實的工作兼旅行,邊學習邊放鬆,這就是我嚮往的生活,充滿電繼續前行!你們的夏日度假首選是哪裏呢?」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!