掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

阮民安問林鄭:係咪思覺失調 __,林鄭,阮民安,

Tommy昨日無懼風雨,與抗爭者同行。
市民昨日發起荃葵青遊行,阮民安(Tommy)和王宗堯也有到場參與。雖然現場下着大雨,警方更首次出動水炮車,但兩人也沒動搖離開。Tommy昨日穿上黑雨褸 ...


市民昨日發起荃葵青遊行,阮民安(Tommy)和王宗堯也有到場參與。雖然現場下着大雨,警方更首次出動水炮車,但兩人也沒動搖離開。Tommy昨日穿上黑雨褸參與遊行,還買了雨衣送給示威者,他說:「就算今日仍然行到腳皺皮,頭都可以不用濕。」沿途有人叫Tommy加油,又有人讚他比余文樂更好,還有跟他自拍。對於特首林鄭月娥稱想與市民對話,Tommy反問:「佢係咪思覺失調?佢喺社交平台都會睇到五大訴求,講咗咁耐冇回應過。」他說林鄭應該周六到維園面對大家。

相關新聞:為麗晶居民抱不平秋生不屑港鐵再封站



無綫有藝人因表態被雪藏,王宗堯表示:「𠵱家係咪只有一個聲音,只能做護旗手?點解要講『Shame on Hong Kong』?點解要任人擺佈?」至於港鐵封站,王宗堯覺得無奈:「港鐵申請咗臨時禁制令都唔知係咪假,幾時見High Court變Hight Court。港鐵更加係警察最佳佈防輸送帶,係助攻,之前港鐵搵我幾次做嘢我都推係啱嘅。」

採訪:王連連

攝影:林賓尼



Tommy特地買了雨衣,派給遊行人士。 Tommy特地買了雨衣,派給遊行人士。
王宗堯覺得港鐵等大公司相繼打壓,是非常悲哀的事。

王宗堯覺得港鐵等大公司相繼打壓,是非常悲哀的事。

鍾意就快D Share啦!