掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

麥皓兒:麥皓兒同男友深情對望 提醒珍惜眼前人 __,麥皓兒,

麥皓兒同男友丘梓謙合體。無綫藝人麥皓兒(Joey)同男友丘梓謙(Ivan),最近都活躍於幕前,分別參演劇集《她。她。她的少女時代》及《十二傳說》,日前 ...


麥皓兒同男友丘梓謙合體。


無綫藝人麥皓兒(Joey)同男友丘梓謙(Ivan),最近都活躍於幕前,分別參演劇集《她。她。她的少女時代》及《十二傳說》,日前佢哋更合體以情侶檔身份出席活動,分享婚姻觀和情侶相處之道外,並擔任對望大使,率領現場多對情侶進行深情對望,增進彼此嘅感情。

Joey表示平時工作忙碌,可能會忽略了身邊人,所以想藉此機會,提醒大家要珍惜眼前人。至於問到與男友維繫感情嘅方法,她說:「我覺得任何一段關係,都唔可以因為識耐咗就大安旨意唔再付出,反而好似種盆栽咁,要花時間灌溉先會有好嘅收成。我周不時都會DIY整啲小禮物氹身邊嘅人,平時有咩心事亦唔會收收埋埋,會直接拎出嚟講,保持住良好嘅溝通,互相鼓勵同尊重。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!