掃呢頁CODE去手機

2019年8月26日 星期一

吳啟明:C1:吳啟明餐廳生意跌9成轉「營」救亡 __,吳啟明,

示威衝擊餐廳一枱客都冇!自6月反修例風波開始至今,全港多區受到連串示威及暴力衝擊影響,餐飲業生意大跌,叫苦連天!其中藝人吳啟明與前亞姐筱靖所經營的餐廳 ...


示威衝擊餐廳一枱客都冇!


自6月反修例風波開始至今,全港多區受到連串示威及暴力衝擊影響,餐飲業生意大跌,叫苦連天!其中藝人吳啟明與前亞姐筱靖所經營的餐廳,營業額更下跌九成,損失慘重,但轉數快的啟明想出「共享餐廳」意念,逆境求存。

神隱多年的吳啟明去年復出開餐廳,因重播神劇《大時代》而受到關注,加上其出品以「慢煮」為噱頭,受到不少食客追捧,開業至今一年多,原本一直其門如市,特別由他新創的「廚師預約」,吸納不少高消費食客捧場。不過,最近兩個月因修例風波所衍生的遊行示威及暴力衝擊,令不少人不敢出街,嚴重影響市民消費意欲,很多食店生意大受打擊。啟明昨日受訪時坦言營業額大幅下跌,最致命是餐廳位處示威熱點中環區:「業界話跌2、3成,我覺得唔係,我呢度(晚市)直頭跌咗9成啊!」

啟明的餐廳主要分午市及晚市,他表示因市民可如常返工,午市生意暫時未見下跌,晚市卻是另一世界:「我間餐廳最賺錢係Fine dining(廚師預約),即係由我發辦食各地高品質菜式,收費由650蚊到2,000蚊不等,但近呢兩個月個時勢問題,個個都冇心情出嚟食飯!Fine dining係講求美好心情去品嘗美食,大家摸住酒杯底,係廚師同食客互動嘅一種飲食品味。依家個市氣氛唔好,生意好受影響,最差試過一枱客都冇!」

租酒吧賣午餐 做埋製作工場

由於午市未受影響,啟明決定抓緊這一線生機,希望逆境求生!他想出「共享餐廳」計劃,跟一些未有提供午市的酒吧或火鍋店合作,租用這個空檔時段賣午餐,既可減低租金成本,又有多個地點做生意,圖扭虧為盈:「我已經同蘭桂坊一間酒吧、銅鑼灣一間餐廳傾好合作,租用佢哋午市時間。佢哋原本喺呢個時間係冇做生意,但我覺得地點係適合我賣午餐,咪租用唔使浪費!其實我依家間餐廳,做完午市都係冇乜客,唔想浪費下決定用嚟做製作工場,推出五、六款食品包裝上架,又有貓、狗糧食品製作,總之希望善用員工,唔好浪費租金同人手!」

筱靖籌錢交租 賣豬手入不敷支

前亞姐筱靖於銅鑼灣開設「樓上舖」德國餐廳,昨日受訪大呻受遊行影響,生意急跌八成,正煩惱籌錢交租:「啱啱同業主傾咗,只係畀我遲交一星期租金!」由於餐廳位於銅鑼灣遊行熱點,過去一個月只做到20多萬元生意,難怪她大叫慘情:「呢段時間生意慘淡,遊行示威同暴力衝擊,令到好多員工返工都擔心,我惟有叫佢哋早啲收,自己主持大局。」

遊行影響生意大跌,筱靖以過去一個月為例,餐廳開一日便要關兩日,整條街的舖頭全部都落閘:「就算我哋開門都冇客喇!試過全晚冇客,但租金又貴喎,12萬一個月呀!人工都要20萬,加埋燈油火蠟,冇50萬都營運唔到,好景就話有90萬生意額,但今時唔同往日。(冇客啲食物咪嘥晒?)我哋主要賣豬手,好彩可以急凍住,但我哋都盡量唔入貨,我仲有大圍一間分店,食物兩邊共用,唔使咁浪費!」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!